Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Ποιός σου τα γράφει;


Βρε παιδάκι μου το ξέρω ότι είσαι πολύ απασχολημένος με το να οδηγάς το Νομό Άρτας στον 21ο αιώνα, αλλά πριν φύγουν τα Δελτία Τύπου από τη Νομαρχία προς τα ΜΜΕ, δεν τα κοιτάς καθόλου;
Τι γλώσσα είναι αυτή; Ποιός σου γράφει τα κείμενα; Από το Τηλεφώς σου τα στέλνουν;

Νομίζετε ότι τα παραλέω;. Ορίστε, διαβάστε μόνοι σας αποσπάσματα από την ανακοίνωση για τον θάνατο του Κώστα Βάγια και κρίνετε αν υπερβάλλω ή όχι:




"-Με τη φλογερή Αρτινολατρεία του, τον άφατο δυναμισμό του, τη σπάνια διορατικότητά του και την αδιαμφισβήτητη αποτελεσματικότητα που τον διέκρινε, δίκαια κατέστη ένα διαχρονικό παράδειγμα προς μίμηση, για κάθε νεότερο Αυτοδιοικητικό παράγοντα

-Για τους μετέπειτα Αυτοδιοικητικούς ο σημερινός
μεγάλος αναχωρητής, υπήρξε εγκάρδιος φίλος, σοφός συνομιλητής, καλός δάσκαλος, πρόθυμος πάντα να προσφέρει τη βαθειά γνώση και την πολύτιμη εμπειρία του για το καλό της πόλης που τόσο αγάπησε.

-Ως Νομάρχης Άρτας, νομίζω ότι διερμηνεύω το κοινό αίσθημα των Αρτινών πολιτών, αν πω ότι η Άρτα στο
σεπτό σκήνωμα του Κώστα Βάγια:
-τον
Ευπατρίδη της πολιτικής και πολιτιστικής προσφοράς που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα της πολύχρονης και παραγωγικής παρουσίας του στα κοινά.
-τον
πρύτανη της Αρτινής Τοπικής Αυτοδιοίκησης, το Γενναίο, το ανδρείο και δίκαιο τέκνο της Άρτας."

Όχι πείτε μου δεν έχω δίκιο; Σαν βγαλμένο από επικήδειο γραμμένο από κάποιον φωστήρα του Τηλεφώς δεν μοιάζει; Καλά κυρία μου, μην κάνετε έτσι, δεν είμαι δα κι αγράμματος, μου ξέφυγε "του Τηλεφωτός" ήθελα να πω...

Πάντως σίγουρα γραμμένο από Κομποταίο δεν μοιάζει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...