Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Κι εγώ με το σαραβαλάκι, πανάθεμά με;

Είδα την φωτό στην ΗΧΩ (εντάξει βρε ΝΑΣ, καμιά φορά ξεχνάω να γράψω πού την βρίσκω την φωτό, το ξέρεις ότι συνήθως δεν σε "ρίχνω") και επειδή το μυαλό μου δυσκολεύεται να πάρει φυσιολογικές στροφές και όλο κάτι ζαβά κατεβάζει η κούτρα μου, επιτρέψτε μου να παίξω λίγο, σαν παιδί που 'μαι...

- Ορίστε Γιάννη τα κλειδιά...
- Έχεις πληρώσει τα τέλη ή θα τρέχω;
- Τέλη, ΚΤΕΟ, Service, όλα OK, μη σε μέλλει!!!
- Και πού το΄χεις να του κάνω ένα test drive;
- Στο Parking από κάτω, άντε και καλοτάξιδο...
-(από μέσα του): Μη ξεχάσω να δω, μη μου 'χει πειράξει τα φρένα!!!




Άλλη αίγλη η Μερτσεντέ με τις πορτοκαλί πινακίδες...

1 σχόλιο:

  1. αχ βρε κεντρι δεν τα λες ολα!!!!ειναι και ενα nissan jeep και ενα αμερικανικο αυτοκινητο που θα επρεπε να εχουν πορτοκαλι πινακιδες και να ανηκουν στο δημο αλλα.....τα αγορασε με τον ιδρωτα του ο πρωην....γιατι να τα παραδωσει???δεν λες καλα που ηταν αργα η παραδοση του κλειδιου της πολης και πηγε γιατι αν ηταν πριν τις 1 δεν θα πηγαινε!!!!!!!!γιατι απο την πολυ δουλεια και το τρελο ωραριο, 1-3:00,εβγαλε και τα τζιπ και τα αμερικανικα!!!μοχθησε τοσο πολυ ο ανθρωπος και θα τον ανταμοιψουν με μια μερσεντες του 1800???δεν νομιζω.....!!!!τι να πω!!!και παλι καλα ξεκουμπιδια πρωην και καλα μυαλα νυν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...