Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Μας φουμάρουνε κανονικότατα...


Βάλθηκαν να μας τρελάνουν της Κυβέρνησης!!!
Θα βάλω τσιγαρόσημο, λέει ο Λοβέρδος, γιατί δεν μπορώ να ελέγξω αυτούς που γράφουν στα παλιά τους τα υποδήματα την απαγόρευση, όχι στο τσιγαρόσημο, ναι στην απαγόρευση, λέει ο κέρβερος ο Πρωθυπουργός...

Και ποιος θα το ελέγχει;

- Εγώ δεν μπορώ να τα καταφέρω λέει ο Λοβέρδος, όλους κι όλους 40 επόπτες Υγείας έχω. Κι άφησε και κάτι μπηχτές για αδιαφορία από την Δημοτική Αστυνομία...

- Θα σου δώσω κι άλλους ελεγκτές, να κάνεις την δουλειά σου, του λέει ο Παπανδρέου, πάρε 800 Επιθεωρητές Εργασίας, να 'χεις να πορεύεσαι κι αν χρειαστείς κι άλλους, εδώ είμαι εγώ!!!

Να σας πω κι εγώ τώρα τι πιστεύω;

Με το που άκουσαν οι μαγαζάτορες για το χαράτσι του τσιγαρόσημου που σας
έλεγα, ξεσηκώθηκαν. Η απαγόρευση δεν τους πείραζε τόσο πολύ, γιατί κανένας δεν την τηρούσε, αλλά ο φόρος με βάση τα τετραγωνικά του μαγαζιού τους έτσουζε...
Ξεσηκώθηκαν λοιπόν και έτσι ξαναγυρίσαμε στην προηγούμενη κατάσταση, όπου υπάρχει ένας νόμος που όλοι τον ξέρουνε κι όλοι του βγάζουνε την γλώσσα!!!

Εκτός κι αν πιστεύετε ότι τώρα θα γίνονται έλεγχοι και θα τηρηθεί ο νόμος, οπότε πάω πάσο και υποκλίνομαι στην παιδιάστική αφέλειά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...