Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Οδοιπορικό στο αδιέξοδο της Ιόνιας!!!

Δεν ξέρω αν το θυμάστε, αλλά όπως σας είχα πει, υπήρχε η διαβεβαίωση ότι αυτή την βδομάδα που μας πέρασε θα δινόταν στην κυκλοφορία, το τμήμα της Ιόνιας οδού Άγ.Δημήτριος Πέτα (Κυράτσα)-Σελλάδες Κομποτίου.
Θα έμπαιναν σε λειτουργία τα φανάρια από την πλευρά των Σελλάδων, λίγο μετά την διασταύρωση γα Κόπραινα και τα 8 χλμ της Ιόνιας θα δίνονταν στα αυτοκίνητα.

είπα κι εγώ σήμερα να δω τον καινούργιο δρόμο...
Μπαίνω από τον ισόπεδο κόμβο στην Κυράτσα απέναντι από το Super Market ΑΓΓΕΛΗ (αργότερα θα γίνει ανισόπεδος απ' ότι λένε)...



Πέφτω σε κάτι στενωπούς, αλλά δεν πειράζει, προσωρινό είναι, έχουν διαβεβαιώσει ότι μέχρι το Πάσχα θα έχουν φτιάξει τον ανισόπεδο κόμβο...


Θαυμάζω την πινακίδα με τα στοιχεία του έργου...


Βλέπω ξαφνκά μπροστά μου ένα μηχάνημα που εμποδίζει την πορεία και κόβω ταχύτητα...


Φτάνω στον κόμβο στις Σελλάδες, όπου τάχα μου θα δούλευαν τα φανάρια και τάχα μου θα συνέχιζα τον δρόμο μου, αλλά όχι φανάρια δεν λειτουργούνε, ούτε δρόμο δεν έχω να διαβώ!!!


Αυτό που έχω μπροστά μου είναι μια κάθετη μπάρα, που με εμποδίζει να συνεχίσω και με υποχρεώνει να κάνω αναστροφή...
Πώς και έπεσαν τόσο έξω οι "αρμόδιοι" που πριν λίγες μέρες διαβεβαίωναν ότι αυτή την εβδομάδα θα δινόταν στην κυκλοφορία τα 8 χλμ της παράκαμψης και ότι ήταν υπόθεση μιας ημέρας η ολοκλήρωση των έργων, εφόσον το επέτρεπε ο καιρός;

Απ' όσο θυμάμαι ο καιρός ήταν υπέροχος. Ποιος τους εμπόδιζε λοιπόν να είναι εντάξει στις υποσχέσεις τους;

2 σχόλια:

  1. Mάλλον το ξανασκέφτηκαν. Θα βάλουν κι εδώ διόδια. Γκλέτσο έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμπλήρωμα:
    http://www.youtube.com/watch?v=J9b01xG9D6M

    Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα ΧαΧα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...