Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Καφεδάκι με τον Δήμαρχο Άρτας...



Κι εκεί που είχα αρχίσει να φορτσάρω ορεξάτος και ετοιμαζόμουν να "σηκώσω" κι άλλες φωτογραφίες από νόμιμα μαγαζιά της πλατείας, έρχεται ο Παπαλέξ στη περίφημη συνέντευξη της Δευτέρας και μου 'βαλε φρένο...
Είπε δηλαδή ο Δήμαρχος για το θέμα της λειτουργίας των πλατειών: «
Δώστε μας λίγη προθεσμία γιατί αυτή τη στιγμή πρέπει να βγάλουμε άλλες αποφάσεις να λειτουργήσει ο Δήμος.
Όμως άμεσα, πολύ σύντομα το θέμα αυτό το οποίο ταλανίζει την κοινωνία της Άρτας θα μπει στο τραπέζι της διαβούλευσης έτσι ώστε να γίνει αυτό που θέλει η αρτινή κοινωνία κι η αρτινή γνώμη κι ο κοινός νόμος κι ο κοινός νους"...
(!;!;!;)
Εντάξει είπα, έχει δίκιο, δεν μπορεί να τα κάνει όλα με μιάς, χρειάζεται περίοδο προσαρμογής και ανοχής.

Έτσι λοιπόν αποφάσισα κι εγώ να δώσω λίγη προθεσμία και να μην σηκώσω κι άλλες φωτογραφίες.

Αντίθετα σκοπεύω να επωφεληθώ κι εγώ από αυτή την περίοδο ανοχής, που ξεκίνησε το φετινό καλοκαίρι, με το που επισημοποιήθηκε ότι ο τέως δεν ξαναπαίρνει το χρίσμα και συνεχίζεται και τώρα και άγνωστο για πόσο ακόμη...

Πώς θα επωφεληθώ;
Απλά θα στήσω τον δικό μου μπερντέ και θα πουλάω καφέδες στους περαστικούς.
Και δεν σηκώνω αντιρρήσεις, δεν θα ανεχτώ παρεμβάσεις και δημοτικές αστυνoμίες και τέτοια ανέκδοτα, θα κάτσουμε όλοι μαζί στο τραπέζι της διαβούλευσης και θα κάνουμε αυτό που θέλει η αρτινή κοινωνία κι η αρτινή γνώμη κι ο κοινός νόμος κι ο κοινός νους!!!

Δείτε το καινούργιο μου μαγαζί στην φωτό:



Όπως βλέπετε προσπαθώ να μην είμαι προκλητικός, έφτιαξα μια διακριτική κατασκευή, όπως και οι υπόλοιποι συνάδερφοι επαγγελματίες.
Σας περιμένω λοιπόν κι εσάς και τη νέα Δημοτική Αρχή στον καφέ-μπερντέ μου, να πιούμε ένα καφεδάκι και να συζητήσουμε περί ανέμων και υδάτων, όπως για παράδειγμα τι ακριβώς σημαίνει η έκφραση: "να γίνει αυτό που θέλει
ο κοινός νόμος"!!!
Ειδικά περιμένω να έρθει ο κύριος δήμαρχος να τον κεράσω καφεδάκι και να τον ρωτήσω: Μια ερώτηση μόνο προς τον κύριο δήμαρχο: Όταν λέει ότι "άμεσα, πολύ σύντομα το θέμα αυτό θα μπει στο τραπέζι της διαβούλευσης", πόσο άμεσα εννοεί;
Σε μια βδομάδα, σ' ένα μήνα, σ' ένα τέρμινο, τι λέει η χαρτορίχτρα;
Βλέπει να διαβούμε μεγάλη πόρτα; Κι αν είναι του Εισαγγελέα;
Για να δούμε, πόσο χρόνο διαθέσιμο έχω μέχρι η περίοδος ανοχής να μετατραπεί σε οίκο ανοχής;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...