Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Η Sexy "πράσινη ανάπτυξη"!!!

Τρελλάθηκα με το κακό που έπαθα με την φούσκα των φωτοβολταϊκών που σας έλεγα...
Τόσα στρέμματα σκόπευα να σπείρω με καθρέφτες που ήλιο θα 'παιρναν και χρυσάφι θα μου 'διναν!!!

Τζάμπα τα όνειρα ότι θα γινόμουν μεγαλοσυνεργάτης της ΔΕΗ, αυτή η άπονη ήρθε και μου 'τριψε στα μούτρα ότι δεν προλαβαίνω ν' ανέβω κι εγώ στο τρένο της πράσινης ανάπτυξης...



Όμως δεν το 'βαλα κάτω, αποφάσισα να αξιοποιήσω αλλιώς το κτήμα μου και μιας κι έρχεται μεγάλη πείνα, είπα να σπείρω οπωροκηπευτικά, για να 'χουμε κάτι να τρώμε τις δύσκολες μέρες που έρχονται...
Αγόρασα λοιπόν σπόρους, πήρα και συμβουλές και ξεκίνησα...

Πήγα πάρα πολύ καλά, η σοδειά ήταν πολύ καλύτερη απ' ότι νόμιζα και μάλλον θα την κατευθύνω όλη στο εμπόριο και θα θησαυρίσω!!!

Με περηφάνεια σας παρουσιάζω την πρώτη μου παραγωγή:




Καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούμε να τα καταναλώσουμε στο σπίτι, δεν θέλω να της μπαίνουν ιδέες της γυναίκας μου...
Θα τα σπρώξω λοιπόν όλα στην αγορά και λογικά θα γίνουν ανάρπαστα...

Ακόμη κι αν δεν βρω χοντρέμπορους για τη Λαχαναγορά, σίγουρα θα υπάρξουν sex-shops στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που θα ενδιαφερθούνε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...