Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Το άλλοθι του bachelor party...


Ο φίλος μου ο Θάνος παντρεύεται αύριο την καλή του και είχε την ευγενή καλωσύνη να διοργανώσει bachelor party και να με καλέσει. Σ' ευχαριστώ φίλε μου κι ας μην άκουσες κανέναν κι ας είσαι αγύριστο κεφάλι κι ας είχε για σένα περισσότερο σημασία η κουβέντα της μανούλας σου "να νοικοκυρευτείς παιδάκι μου, να ησυχάσω κι εγώ...", από τις κουβέντες των φίλων σου "πού πας βρε μακάκα, το σκέφτηκες καλά;"!!!
Τέλος πάντων, το αποφάσισες, με γειά σου και χαρά, ώρα καλή στην πρύμνη σου κι αέρα στα πανιά σου...

Αλλά βρε παιδάκι μου, τι σ' έπιασε και έδωσες κανονικό ραπόρτο στη μέλλουσα γυναικούλα σου για το τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα της σημερινής εργενοεξόδου;
Δεν ήξερες ότι θα έπαιρνε το τηλέφωνο και θα τα 'λεγε όλα στις δικές μας γυναικούλες;
Και καλά, εσύ είσαι στα μέλια και κολλάς και μαζί με σένα κολλάει και ο εγκέφαλός σου, εμείς που είμαστε στα ξύδια τι σου φταίμε;

Ξεκίνησε από νωρίς η δικιά μου "και τον παρασέρνετε και θέλετε να τον κάνετε σαν τα μούτρα σας και τον βάζετε μπροστά σαν άλλοθι για να τρέχετε στα κwλόμπαρα" και τι δεν είπε η γλυκιά μου!!!

Δεν πειράζει όμως, μαθημένα τα βουνά απ' τα χιόνια κι όσο για σένα Θάνο μου, ένα μόνο σου λέω: Εκεί που είσαι ήμουνα κι εκεί που είμαι θα 'ρθεις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...