Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Με 4 χρόνια καθυστέρηση...


Αν αυτή την δήλωση την διάβαζα πριν τέσσερα χρόνια, ίσως κάποια πράγματα να ήατν καλύτερα για την Άρτα, αλλά από την άλλη ποιός ξέρει;
Μπορεί και όχι...

Η δήλωση είναι του Γιώργου Κοτσαρίδα:


«Με την ευθύνη που χαρακτηρίζει την πολιτική και κοινωνική διαδρομή μου, θεωρώ υποχρέωση μου από τώρα να ενημερώσω τους συμπολίτες μου, ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφιος δήμαρχος στο νέο Δήμο Άρτας και για το λόγο αυτό, δεν αποδέχτηκα πρόταση να είμαι ένας εκ των υποψηφίων, που μπήκαν στην δημοσκόπηση που πραγματοποίησε ή θα πραγματοποιήσει η ΝΔ στην Άρτα...».

ΚΕΝΤΡΙ: Στο καλό Γιώργο μου και προσοχή στα διόδια όπως θα φεύγεις. Άκουσα ότι είναι πολύ τσουχτερά, αλλά κάτι θα ξέρεις κι εσύ...
Τόσο καιρό, όλοι ξέραμε ότι δεν θα ήσουν υποψήφιος, τι συνέβηκε και ξαφνικά ένοιωσες την ανάγκη να κάνεις γραπτή δήλωση ΤΩΡΑ;
Έχει καμιά σχέση ότι σε πρωτοσέλιδο τοπικής εφημερίδας μεταξύ άλλων προσώπων φιγουράρει και ο πρώην υφυπουργός μας, ο Γιώργος ο Παπαγεωργίου σαν πιθανός να πάρει το χρίσμα της Ν.Δ.;
Λέτε; Μπααααααα, για αλλού χτυπάνε οι καμπάνες κι αυτά τα "ξεκαρφώματα" τα έχουμε μάθει πια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...