Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Κι ο Δημητράκης προύχοντας;;;


Έγραφα στην προηγούμενη ανάρτηση ότι τώρα με το Κανάλι της Βουλής μπορούμε να χαιρόμαστε τους εθνοπατέρες μας να προστατεύουν τα δίκια μας.
Έτσι στήθηκα κι εγώ να ακούσω τον βουλευτή Άρτας του ΠΑΣΟΚ, τον Δημήτρη τον Τσιρώνη να μιλάει στη συζήτηση για το Ασφαλιστικό νομοσχέδιο.

Στήθηκα και τον χάρηκα να λέει:

"Ανέβηκα στο Βήμα σήμερα, για να πάρω την ιστορική ευθύνη, αυτό το μικρό μερίδιο της ιστορικής ευθύνης που μου αναλογεί ως Βουλευτής μίας μικρής περιφέρειας της Ηπείρου, της Άρτας, που έχει ανθρώπους του μόχθου, της εργασίας, της αγροτιάς, που δοκιμάζονται και χειμάζονται καθημερινά."!!!

Πέστα Δημήτρη, είπα από μέσα μου...

Και συνέχισε ο Δημήτρης να λέει με τρεμάμενη φωνή για τις κοινωνικές αδικίες:

"Δεν μπορούν να υπάρχουν οι πληβείοι και οι προύχοντες. Δεν μπορούν να υπάρχουν οι άνθρωποι που παίρνουν συντάξεις των 500 ευρώ και οι άνθρωποι που παίρνουν συντάξεις 3.500 ευρώ. Δεν μπορούν να υπάρχουν συνταξιούχοι σε ηλικία 40-45 ετών, ενώ κάποιοι άλλοι να κοντεύουν να βγουν στη σύνταξη στα 70 έτη."

Καλά τα λες Δημήτρη μου και με συγκίνησες, με άγγιξες!!!

Αλλά βρε Δημητράκη μου, εσύ όταν με το καλό πάρεις σύνταξη (που δεν το θέλω, εγώ σε θέλω ισόβιο βουλευτή...), πόσα λεφτουδάκια θα πάρεις καρδιά μου;
Και στα πόσα χρόνια θητείας είπαμε κατοχυρώνεις συνταξιοδοτικό δικαίωμα;

Δημητράκη, συγγνώμην που θα στο πω έτσι φόρα παρτίδα, αλλά δεν σε κόβω και τόσο για πληβείο, βρε σα να 'σαι κομματάκι προύχοντας μου μοιάζεις !!!

2 σχόλια:

  1. Θα παρει τοση συνταξη,οση θα παρουν και οι αλλοι 299 μεταχυ των οποιων και ο δικο σου,εννοω της παραταξη σου.ασε λοιπον τους φαρεσαισμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε χαλάει πολύ που δεν έχω καμιά παράταξη;
    Αν είχα, τότε κι ο δικός μου, που λές, μαζί με τους υπόλοιπους 299, θα μου έστελνε χαιρετίσματα κάθε φορά που θα ήθελε τον σταυρό μου και θα νε σταύρωνε, όποτε θα ήθελα τα χαιρετίσματά του, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τον δικό σου...
    Εγώ είμαι οπαδός μόνο της Αναγέννησης και της ΑΕΚ και μόνο σε αυτές τις δυό επιτρέπω να με δουλεύουνε. Σε κανέναν άλλον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...