Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Φτου Κακά!!!


Θα συμφωνήσω απερίφραστα με τον Κακά, που παίρνει μέρος σε μια πρωτότυπη εκστρατεία κατά της πορνείας και του trafficking.
Κι ας έβαλε ανάποδα τη φανέλα του, για να μας δείξει το όνομά του (ξέρω, ξέρω, πλάκα κάνω, αμέσως να με διορθώσετε!!!)...

Εάν όμως "οι πραγματικοί άντρες δεν αγοράζουν κορίτσια", τι να πούμε για τις γυναίκες που πραγματικά "μας πουλάνε και μας αγοράζουν" όποτε θέλουνε, μιας και τέτοια χαϊβάνια είμαστε κι ας το παίζουμε σκληρά αντράκια, οι καημένοι...
Από τα γεννοφάσκια τους (βλέπω την κόρη μου...) μαθαίνουν να πατάνε τα σωστά κουμπιά και να μας σέρνουν από τη μύτη και να λέμε κι ευχαριστώ!!!
Βρε τι έπαθα Σαββατιάτικα, τι μ' έπιασε και λέω τέτοια, μάλλον από τον πολύ ήλιο το 'παθα, θα ξαπλώσω να ηρεμήσω...

Τι λες αγάπη μου; Ροχαλίζω και σε ενοχλώ; Δεν πειράζει καρδούλα μου, θα πάω στον καναπέ εγώ, ξεκουράσου εσύ ματάρες μου...

Έτσι που λέτε μάγκες μου, να προσέχετε λοιπόν, μην κοιτάτε εμένα, εγώ είμαι άλλο πράγμα, εγώ την έχω σκίσει την γάτα από νωρίς, δεν περνάνε σ' εμένα αυτά...

Όχι αγάπη μου, δεν αργώ, ξέρω ότι σε ενοχλεί ο θόρυβος από τα πλήκτρα του υπολογιστή, ναι εντάξει γοργόνα μου, σκάω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...