Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Τι λέει ο Μάρκος για τον Ψαρά;

Τραγούδι του 1941 του Μάρκου Βαμβακάρη, τραγουδισμένο ντουέτο με την Σοφία Καρίβαλη...



(Βαμβακάρης:)
Έρχουμαι κρυφά στη μάντρα
και σε βρίσκω μ' άλλον άντρα.

(Καρίβαλη:)
Άντρα μου, μη μου θυμώμεις
κι άδικα μη με πεισμώνεις,
κι άδικα μη με πεισμώνεις,
άντρα μου, μη μου θυμώνεις.

(Βαμβακάρης:)
Πες μου γρήγορα πριν φύγει,
ποιός την πόρτα μας ανοίγει.

(Καρίβαλη:)
Έτσι να με κάψ' ο Χάρος,
είν' ο Γιάννης ο κουμπάρος,
είν' ο Γιάννης ο κουμπάρος,
έτσι να με κάψ' ο Χάρος.

(Βαμβακάρης:)
Ο ψαράς τι θέλει τώρα,
και κατέβηκε στη χώρα;

(Καρίβαλη:)
Μου 'φερε δυο μπαρμπουνάκια,
και δυο 'λόπαχα λαυράκια,
και δυο 'λόπαχα λαυράκια,
μου 'φερε δυό μπαρμπουνάκια.

(Βαμβακάρης:)
Πες μου τι μου μαγειρεύει,
τέτοια ώρα τι γυρεύει;

(Καρίβαλη:)
Άντρα μου, μη μου γκρινιάζεις,
και κακό στο νου μη βάζεις,
και κακό στο νου μη βάζεις,
άντρα μου, μη μου γκρινιάζεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...