Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Μήπως ήθελε να του δώσει ...λουκούμι;;;


Παραλίγο να ανάψουνε τα αίματα την Κυριακή στην πλατεία, όταν την ώρα των τελετών για την Απελευθέρωση της Άρτας από τους Τούρκους, ένας "Αγανακτισμένος" προσπάθησε να εμποδίσει τον βουλευτή της ΝΔ, Κώστα Παπασιώζο από το να καταθέσει στεφάνι (κυβερνητικοί "μνημονιακοί" βουλευτές δεν υπήρχαν, κάτι καλύτερο θα 'ξεραν!!!)...
Πήγε να γίνει φασαρία, αλλά μπήκε στη μέση ο Διοικητής της Αστυνομίας, ο Κώστας Βαρέλης και ηρέμησαν τα πνεύματα κι έτσι τέλειωσε εκεί η ιστορία...


Πάντως εγώ επιμένω ότι από παρεξήγηση έγινε όλη αυτή η φασαρία: Ο "Αγανακτισμένος" δεν ήθελε να εμποδίσει τον Παπασιώζο, ...λουκούμι ήθελε να τον τρατάρει!!!

5 σχόλια:

  1. Θα τον κεράσουμε εμείς καστραβέτσ όταν θα ρθεί για ψήφο πάλι κι αυτόν και τους άλλους βουλευτάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το παπασιοζο το ξερουμε ,ο αλλοσ ειναι φιλοσ σου γιατι βλεπω πισο στο παντελονι σου εχει λουκομοσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕΣ ΘΕΜΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ,ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.ΑΝΤΕ ΠΑΙΞΕ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με διαβάζεις ΕΣΥ κι αυτό μου φτάνει...
    Για ΣΕΝΑ γράφω, αγαπητέ, μοναδικέ μου αναγνώστη...
    Ξεκίνησα, νομίζοντας ότι θα με διαβάζω μόνο εγώ, αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι είχα κι ΕΣΕΝΑ και σ' ευχαριστώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Κεντρί ο κοινος μας φίλος που δεν σε διαβάζει αλλά άπαντα μου θύμισε ένα ανέκδοτο:
    Τηλεφωνεί μια γεροντοκόρη στην αστυνομία.
    -Ελάτε γρήγορα γίνονται όργια στο απέναντι διαμέρισμα!
    Έρχεται ένας αστυνομικός και πάει στο παράθυρο.
    -Μα δεν βλέπω τίποτα κυρία μου της λέει.
    Αν ανεβήτε πάνω στην ντουλάπα θα δείτε πολλά του άπαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...