Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Το πάχος εμποδίζει τις κωλοτούμπες;

Ακριβώς μια βδομάδα νωρίτερα, όταν ο Μπένι δεν ήταν αντιπρόεδρος και τσάρος, αλλά απλά ένας που καλόβλεπε την θέση του χαλίφη, είχε κάνει κάτι δηλώσεις στο Πρώτο Θέμα, που δεν ήταν και τόσο σύμφωνες με την επίσημη κυβερνητική γραμμή...


"Πρέπει να επιδιώξουμε το μνημόνιο 2 να επικυρωθεί πολιτικά από 180 βουλευτές. Αυτή η ολοκληρωμένη συμφωνία, που θα συνιστά και μια μακροπρόθεσμη διεθνή δέσμευση της χώρας, πρότεινα να ζητήσουμε να εγκριθεί από τη Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία 180 βουλευτών, όπως πίστευα ότι έπρεπε να είχαμε κάνει και τον Μάιο του 2010 με το μνημόνιο 1, για να μην αφήσουμε την αντιπολίτευση να διολισθήσει σε απλουστεύσεις και δημαγωγίες. Αυτή μου η πρόταση συνδέεται και με την άποψή μου για από κοινού διαπραγμάτευση με την τρόικα στην τελευταία φάση των διαβουλεύσεων για το Πρόγραμμα 2"!!!!


Αυτές είναι οι δηλώσεις του κυρίου Ευάγγελου Βενιζέλου στο Πρώτο Θέμα της Κυριακής 12 Ιουνίου 2011.

Αραγε μια βδομάδα αργότερα και μάλιστα σε αναβαθμισμένο ρόλο ως Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών εξακολουθεί να τις υποστηρίζει;

Την ερώτηση αυτή την διάβασα εδώ, αλλά εμένα άλλη ερώτηση μου έχει κολλήσει στο Ηπειρώτικο ξεροκέφαλό μου: Το πάχος εμποδίζει τις κωλοτούμπες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...