Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Βάλτε αντιδήμαρχο, γιατί πάει για υπερκόπωση ο Δήμαρχος Άρτας!!!

Έγραφα πριν για την Δόξα Άρτας και θυμήθηκα το mail που μου έστειλαν από το Γραφείο Τύπου του Δήμου, που είχε τις φωτογραφίες από τις αθλητικές δραστηριότητες του Σαββατοκύριακου.
Δείτε τις και μετά θα σας εξηγήσω τι εννοώ με τον τίτλο της ανάρτησης...

(Περιφερειακοί Αγώνες Κολύμβησης)


(Camp Μπάσκετ του Πύρρου)


(Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αλεξίπτωτου Πλαγιάς Artafly 2011)

Την θυμάστε την παλιά διαφήμιση, Σαράφης στα Τρίκαλα, Σαράφης στη Λάρισα, Σαράφης στην Αθήνα;
Ε, κάτι τέτοιο θυμίζει ο Παπαλέξης ,τον Σαράφη!!!
Γιάννης στο Κολυμβητήριο, Γιάννης στο Κλειστό, Γιάννης στο βουνό, θα πάθει τίποτε ο άνθρωπος, ούτε πουκάμισο δεν προλαβαίνει ν' αλλάξει!!!
Μήπως θα ήταν καλύτερο για να ξεκουραστεί κιόλας, να βάλει έναν αντιδήμαρχο Αθλητισμού και Πολιτισμού και να μην περιμένει να γυρίσει πίσω ο Χρήστος Γεώργος που παραιτήθηκε;
Εντάξει, δεν την έκανε δεκτή την παραίτηση ο Παπαλέξης, κι εγώ αρνιόμουνα πριν λίγα χρόνια να δεχτώ ότι με άφησε η τότε μου αγάπη, επειδή δεν άντεξε τον χαρακτήρα μου, τη συμπεριφορά μου και τις παρέες μου, αλλά κάποια στιγμή το πήρα απόφαση και προχώρησα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...