Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Έχουνε και τα κοπέλια θειές!!!

Μια κρητική παραλλαγή της θειάς της Κοντύλως που σας έβαλα χτες από τη Δόμνα Σαμίου, είναι η θειά η Θοδώρα...
Ακούστε την:



Με τη θειά μου τη Θοδώρα
Επηγαίναμε στη χώρα.
Ήλεγέ μου κι ήλεγά τζη
Κι ήκαμέ μου κι ήκαμά τζη.
Και στου Μπαμπαλή το δέτη
Παίζω τζη αμπωχτέ και πέφτει.
«Έδε τόπος και λιβάδι,
άχις, θεια μου, να ‘σουν άλλη».
«Κάμε, γιε μου, τη δουλειά σου,
και ταχιά ‘μια πάλι θεια σου».
Να κι ο μπάρμπας μου πιο πέρα
Με μια δίστομη μαχαίρα:
«Είντα κάνεις, μπρε, τση θειας σου
κι είν’ τα πόδια τζη στ’ αυθιά σου;».
«Αφαλόπονος την πιάνει
και ζουλίζω τη να γιάνει».
«Ζούλιζέ τηνε, παιδί μου,
απού να ‘χεις την ευκή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...