Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

Υπάρχει καρτέλ στα αεροπλάνα στην Ήπειρο;

Από το προηγούμενο Σεπτέμβριο η Aegean είχε διακόψει τα δρομολόγια των Ιωαννίνων, γιατί λόγω των έργων στο διάδρομο, δεν μπορούσαν να προσγειωθούνε τα μη ελικοφόρα αεροπλάνα της στον διάδρομο που είχε απομείνει...


Πριν περίπου ένα μήνα τέλειωσαν τα έργα στο διάδρομο, αλλά η Aegean όχι μόνο δεν ξανάρχισε τις πτήσεις της, αλλά αντίθετα, πριν λίγες μέρες ανακοίνωσε επίσημα το κλείσιμο των γραφείων της στα Γιάννενα...

Τι συνέβηκε και άλλαξε η πολιτική της Aegean απέναντι στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, που δεν εξυπηρετεί μόνο τους Γιαννιώτες, αλλά όλους τους Ηπειρώτες;

Μήπως δεν είχε αρκετούς επιβάτες στα αεροπλάνα της και ήταν ασύμφορη η συνέχεια των δρομολογίων; Όχι, τα στοιχεία δίνουν 85% πληρότητα όλη τη διάρκεια του χρόνου...
Κάτι άλλο υπάρχει και οι ίδιοι οι Γιαννιώτες βουλευτές λένε σε ερώτηση που κατάθεσαν στη Βουλή, ότι αυτό που υπάρχει είναι μια συμφωνία κάτω από το τραπέζι μεταξύ Olympic Air και Aegean, που μοίρασαν μεταξύ τους τον αεροπορικό χάρτη της χώρας, κάτι σαν αεροπορική Γιάλτα δηλαδή!!!

Αυτή τη στιγμή μόνο η Olympic Air κάνει δρομολόγια, που όχι μόνο δεν βολεύουν, γιατί κανένα δεν είναι το πρωί, αλλά είναι και πανάκριβα, γιατί δεν υπάρχει ανταγωνισμός...
Δεν ξέρω τι θα απαντήσει ο αρμόδιος υπουργός, ο Ρέππας, στην ερώτηση των Γιαννιωτών βουλευτών, αλλά εγώ θα του πρότεινα να βάλει τον Καρχιμάκη να απαντήσει, που έχει εμπειρία από Ολυμπιακές Αεροπορίες και τώρα του έφτιαξαν και προσωποπαγή θέση, να την έχει καταδική του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...