Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Πάει κι ο Ρασούλης...

Τον βρήκανε χτες νεκρό στο σπίτι του και απ' ότι είπανε ήταν ήδη 4 μέρες πεθαμένος, μόνος του...
Ο Μανώλης Ρασούλης πέθανε στα 66 του και άφησε πίσω του ένα θησαυρό...


Στο αυτοβιογραφικό του βιβλίο με τίτλο «Εδώ είναι του Ρασούλη» που κυκλοφόρησε το 2007 από τις εκδόσεις «Ιανός» της Θεσσαλονίκης, ο ίδιος ο συνθέτης στο εισαγωγικό του κείμενο γράφει: «Επουδενί το βιβλίο τούτο δεν συμπεριφέρεται ως επικήδειος για έναν στιχουργό. Έπεται η συνέχεια ως την τελική πτώση μου. Και δεν είμαι από πέτρα ούτε αθάνατος που 'λεγε κι ο αείμνηστος φίλος μου Aκης Πάνου...
...Με αγάπη πιστεύω και σύνεση, μέσα από την πολλαπλή εμπειρία μου θέλησα κατ' αρχάς να κάνω ένα βιβλίο όχι μόνο με τους στίχους μου (αυτό θα ήταν 0x0=0) αλλά να μνημειώσω τα κύρια χαρακτηριστικά και στοιχεία του εν λόγω φαινομένου, να μνημειώσω την αιχμή του νεοελληνικού πολιτισμού στο κλείσιμο του βασικού του κύκλου που τυχαίνει - κι όχι τυχαία- να κλείνει μαζί με τον βασικό κύκλο του νεοελληνικού έθνους.
Κάποιος Έλλην ποιητής γράφει: "Πιότερο κι απ' τους ανθρώπους το τραγούδι τους αγάπησα". Εγώ να προσθέσω ότι πιότερο κι απ' το τραγούδι τους, τους ανθρώπους αγάπησα».




Πολλοί ορκίστηκαν πως μ’ αγαπήσανε
γιατί κατάλαβαν ποιος είμαι τάχα

και σαν τους πίστεψα μ’ εγκαταλείψανε,

ανάγκη μ’ είχανε, αυτό μονάχα.

Το ξέρετε ότι κάποτε μέχρι και για αρχηγό της 17Ν τον είχανε υποπτευθεί τον Ρασούλη;
Εμ βέβαια, επί εποχής αείμνηστου Τσεβά, όταν οποιοσδήποτε δεν χώραγε στα καλούπια, θεωρούνταν de facto παραβατικός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...