Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Κι άλλο αποκριάτικο τραγούδι της Σαμίου...

Συνεχίζω, όπως σας έχω τάξει, να βάζω σόκιν παραδοσιακά τραγούδια της Αποκριάς...
Το συγκεκριμένο είναι από το album της Δόμνας Σαμίου "Τα Αποκριάτικα"...



Με Τη Θεια Μου Την Κοντύλω
Επηγαίναμε Στο Μύλο.

"Πού 'Ν' Τα;" 'Γώ Και "Πού 'Ν' Τα;" Κείνη
Δίνει Ο Θειός Και Πέφτει Εκείνη
Πάνω Εγώ, Από Κάτω Εκείνη.

"Άχου Θεια Κι Αν Ήσουν Ξένη
Και Το Τι Ήθελε Να Γένει".

"Κάμε, Γιε Μου, Τη Δουλειά Σου
Κι Εγώ Θά 'Μαι Πάλι Θεια Σου".

Να Κι Ο Μπάρμπας Από Πέρα
Τράκα Τρούκα Τη Μαχαίρα.

"Βρ' Ανηψέ Καταραμένε,
Κι Ίντα Πολεμάς, Καημένε;"

"Μπάρμπα, Θερμασιά Την Πιάνει
Και Την Πλάκωσα Να Γιάνει"

"Πλάκωσ' Την Καλά παιδι μου,
Ω! Που Νά 'Χεις Την Ευχή Μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...