Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

AΟΡΑΤΟΣ Ή ΜΗΠΩΣ ΟΡΑΤΟΣ;

Πριν περίπου ένα μήνα είχα την τύχη να φιλοξενήσω μια συνέντευξη του ανερχόμενου καλλιτέχνη, που είναι γνωστός με το όνομα "AORATOS MC"...
Η φιλοσοφία του για τη ζωή, όπως βγαίνει ξεκάθαρα μέσα από τα τραγούδια του, αγγίζει όλο και περισσότερους, κυρίως νέους, με το να προτρέπει όλους μας σε αντίσταση, ως τη μοναδική λύση σε όλα όσα μας "κλέβουν" κάθε μέρα στην ζωή μας...

Σήμερα, συνεχίζω την "κουβέντα" μαζί του, σε μια απόπειρα να τον γνωρίσω καλύτερα και μαζί μ' αυτόν να μπορέσω να "ακουμπήσω" μια γενιά, που την καταδικάσαμε να πληρώσει τα δικά μας λάθη...

1. Λοιπόν Αόρατε, πότε ξεκίνησαν όλα;
ΑΠ: Όταν ήμουν τεσσάρων χρονών είπα στους γονείς μου πως θέλω να ασχοληθώ με τη μουσική, στα εννιά μου χρόνια γράφτηκα στο ωδείο και...

ξεκίνησα τα πρώτα μου μαθήματα. Περνώντας ο καιρός συνειδητοποιούσα πως αυτό ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Τον Δεκέμβρη του 2009 κυκλοφόρησα το πρώτο μου ταξίδι. Ο δρόμος ήταν δύσκολος, όμως ποτέ δεν το έβαλα κάτω, ήξερα τι ήθελα να κάνω και το έκανα.

2. Γιατί διάλεξες αυτό το όνομα;
ΑΠ: Δες του κόσμου τη ψυχή και θα καταλάβεις.

3. Πώς αισθάνεται κάποιος που έχει κυκλοφορήσει δύο cd, εκ των οποίων το ένα στην ουσία ήταν αποτέλεσμα καθαρά δικής του δουλειάς;
ΑΠ: Αισθάνομαι δικαιωμένος, ήταν αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Είναι πολύ σημαντικό να βγάζεις ένα cd το οποίο να είναι απ’ την αρχή μέχρι το τέλος δικό σου. Να γράφεις στίχο, μουσική, ενορχήστρωση, να παίζεις κάποια όργανα ζωντανά, να κάνεις την ηχοληψία και να φτάνεις μέχρι και το mastering. Πίστευα πως θα γινόταν πολλά χρόνια μετά, όμως τα κατάφερα και γι αυτό ευχαριστώ και όσους ήταν εκεί και μου μετέφεραν τις γνώσεις τους.

4. Πες μας δυο λόγια για αυτές τις δύο δισκογραφικές σου δουλειές.
ΑΠ: Ουσιαστικά είναι δύο δουλειές οι οποίες έχουν να κάνουν στο μεγαλύτερο μέρος τους με τα κοινωνικοπολιτικά προβλήματα. Πιστεύω πως τα μηνύματα που περνάνε έχουν να κάνουν με τον σημερινό άνθρωπο και την συμπεριφορά του προς τον διπλανό του. Μια ολόκληρη κοινωνία ξέχασε να αγαπάει. Να δίνει, να συμπαραστέκεται, ακόμα και το πιο απλό, να λέει μία καλημέρα. Πρέπει να αρχίσουμε να δουλεύουμε τους εαυτούς μας για να χτίσουμε μια πιο ανθρώπινη κοινωνία.

5. Οι πληροφορίες μου μου λένε ότι είχες συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό και κέρδισες τη δεύτερη θέση, αληθεύουν;
ΑΠ: Ναι, είχα συμμετάσχει στο διαγωνισμό be your music που είχε διοργανώσει το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ και η κλικ records με το τραγούδι "Το Παραμύθι", όπου και κέρδισα τη δεύτερη θέση.

6. Mία εικόνα που σου έχει μείνει στο μυαλό από κάποια ηχογράφηση; Kάτι αστείο, κάτι συγκινητικό.
ΑΠ: Μια αστεία περύπτωση ήταν, όταν στο πρώτο cd γράψαμε το τραγούδι "Άλλο είμαι" με τον meloby και τους φίλους μου απ' τη σχολή, που στην προσπάθειά μας να ηχογραφήσουμε, υπήρξαν πολλά σαρδάμ και αλλαγές στίχων.
Συγκινητική στιγμή ήταν όταν ολοκλήρωσα και κράτησα για πρώτη φορά το πρώτο μου cd στα χέρια μου, γιατί κάθε τραγούδι ήταν και είναι ένα κομμάτι της ψυχής μου.

Σίγουρα το όνομα ΑΟΡΑΤΟΣ θα το ακούσουμε συχνά στα χρόνια που έρχονται...
Την προηγούμενη φορά, σας είχα συστήσει το "Παραμύθι". Σήμερα, πάρτε μια γεύση από το "Αντισταθείτε"...



Εγώ χαίρομαι για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει με το να μοιράζεται μαζί μου τις σκέψεις του και τα προσωπικά του βιώματα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...