Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Οι ΛΟ.Ρ.ΔΙ. και οι Lordi

Τους θυμάστε τους LORDI, το Φινλανδικό heavy metal συγκρότημα που κέρδισε στη Eurovision το 2006;
Διαβάστε ένα πολύ καλό σχόλιο για τους Έλληνες ΛΟ.Ρ.ΔΙ. (Λοβέρδος, Ραγκούσης, Διαμαντοπούλου), που με το άρθρο τους έγιναν ξανά φίρμες (τους είχαμε ξεχάσει τώρα τελευταία...) και δήλωσαν παρόντες (και παρούσα) στην μετα-ΓΑΠ εποχή (όχι που θα σε αφήνανε Βαγγέλη, να παίζεις μόνο σου μπάλα!!!)

Μέχρι κι η σημαία τους, σαν τη δικιά μας με ανάποδα χρώματα μοιάζει!!!


To μανιχέστο των ΛΟ.Ρ.ΔΙ. (ανάλυση του άρθρου των τριών Υπουργών)
Το μανιχέστο των ΛΟ.Ρ.ΔΙ. ή μία ανεπιτυχής προσπάθεια των πνεόντων τα λοίσθια να αποδομήσουν τη νοητική ικανότητα των Ελλήνων.
[η αοριστία, της αφασίας, τη υποκρισία, την μικρόνοια, ω μπουρδολογία]
ΑΝΑΛΥΣΗ:
(με τονισμένα γράμματα, το κείμενο των ΛΟ.Ρ.ΔΙ.):

Στη μεγάλη οικονομική κρίση που βιώνουμε, συναθροίζονται πολλές προϋπάρχουσες «υπο–κρίσεις», με βασικότερη όλων το συντεχνιασμό και την εκτεταμένη, αλλά και ιδιότυπη, ανομία, σε όλο το φάσμα της δημόσιας ζωής.

α] Εσείς δεν βιώνετε τίποτε. Αποφασίζετε και διατάσσετε αφού προκαλέσατε την κρίση για δικούς σας σκοπούς [βλ. διόγκωση ελλείμματος το 2009 (καταγγελία Γεωργαντά, Λογοθέτη) και υπόγειες συνομιλίες ΓΑΠ –Στρος Καν – Τιτανικό, Εντατική, Διεφθαρμένος λαός].
β] Συντεχνιασμός = η οργάνωση εργαζομένων σε συντεχνίες με σκοπό την προάσπιση των συμφερόντων τους [λεξικό Μπαμπινιώτη]. Είναι κακό πράγμα αυτή η οργάνωση; Πάντως, η λέξη δεν έχει την αρνητική έννοια που θέλετε να της προσδώσετε. Μπορώ να πω ότι η δική σας συνάθροιση αποτελεί εξαμβλωματικό συντεχνιασμό.
γ] Συναθροίζομαι = δεν την βρήκα στο λεξικό Μπαμπινιώτη. Συνάθροιση = η συγκέντρωση πλειόνων ατόμων και όχι η πρόσθεση διαφόρων πραγμάτων ή αριθμών για την εξεύρεση αθροίσματος.
δ] Κατονομάστε παρακαλώ τις υπο-κρίσεις. Μήπως θέλατε να μιλήσετε για υποκρισία δική σα και όλου του πολιτικού αλήτικου συστήματος;
ε] Ιδιότυπη ανομία; Μπορείτε παρακαλώ να κατονομάσετε μία μη ιδιότυπη ανομία; Έτσι, για να μαθαίνουμε και εμείς οι αγράμματοι.

Για δεκαετίες, μια σειρά αποφάσεων, επιλογών, κατευθύνσεων, προτεραιοτήτων και ιεραρχήσεων δεν υπήρξαν προϊόν δημοκρατικής σύνθεσης στην υπηρεσία του συλλογικού συμφέροντος.

α]Θέτω προτεραιότητες και ιεραρχώ θέματα είναι συνώνυμες εκφράσεις. Σεις, για να γεμίσετε σελίδες ταυτολογείτε όπως ακριβώς και ο Βενιζέλος. Της ίδιας Σχολής είσθε.
β] Η έλλειψη δημοκρατικής σύνθεσης [;] μήπως σημαίνει αποφάσεις του Αρχηγού, όπως ακριβώς γίνεται και τώρα;
γ] Αφού οι επιλογές κ.λπ. δεν υπήρξαν προϊόν σύνθεσης στην υπηρεσία του συλλογικού συμφέροντος, μπορείτε να μας πείτε ποίου το ατομικό συμφέρον υπηρέτησαν;

Αντίθετα, επρόκειτο για ωμή επιβολή του κορπορατισμού, όπως εκφραζόταν μέσα από την πρακτική δυναμικών μειοψηφιών. Ομάδες πίεσης επιδίωκαν, με το «έτσι θέλω», την εξυπηρέτηση των συμφερόντων συγκεκριμένων τμημάτων της κοινωνίας και διαμόρφωναν, με την ανοχή ή και την εύνοια του πολιτικού συστήματος, στα μέτρα τους τη δημόσια πολιτική.

α] Ποίος ο ορισμός του κορπορατισμού; Ο Μπαμπινιώτης δεν λέει κάτι και εγώ δεν έχω χρόνο να αποταθώ στον συμπαθή κτηνοτρόφο των Αγράφων για να μου εξηγήσει.
β] Μήπως θυμόσαστε ποιός καθιέρωσε το 50 +1 για τη λήψη αποφάσεων από τα συνδικάτα, ώστε να απομονωθούν οι συνδικαλιστικές μειοψηφίες [στην ουσία το ΚΚΕ]; Και ποίο το αποτέλεσμα; Εγώ ή ο κτηνοτρόφος των Αγράφων ακυρώσαμε το 50 +1 ;
γ] Ποία η επί των απόψεων αυτών θέση των κ.κ. Πρωτόπαππα, Κουσελά, Κουτρουμάνη, Μακρυπίδη, τους οποίους σεις οι ίδιοι γαλουχήσατε στον «κορπορατισμό» σας, ώστε στη συνέχεια να ανελιχθούν σε βουλευτές και πρωτοκλασάτα στελέχη του κόμματός σας;

Το υψηλό κόστος αυτών των αποφάσεων για το κοινωνικό σύνολο δεν το προσμετρούσε κανένας, διότι η μεγάλη πλειοψηφία παρέμενε σιωπηλή, αφού πρόσκαιρα υπήρχαν τα περιθώρια του ανεξέλεγκτου δανεισμού και το πολιτικό σύστημα έκλεινε εύκολες και πάντως εκλογικά προσοδοφόρες συμφωνίες, χωρίς φυσικά κανένα σχεδιασμό, αλλά και την οποιαδήποτε συνείδηση των συνεπειών.

α] Ώστε η μεγάλη πλειοψηφία ευθύνεται για το κατάντημα της πατρίδας; Και έμενε και σιωπηλή; Τώρα που βρήκε τη λαλιά της, συγκεντρώνεται σε πλατείες και σας γιαουρτώνει ή αυγοβολεί, γιατί δεν την υπολογίζετε, αλλά την αποκαλείτε μειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ;
β] Πότε σεις οι 3 ειδικά ενημερώσατε τον ελληνικό λαό για τον ανεξέλεγκτο δανεισμό και το πρόσκαιρον αυτού; Μήπως το πράξατε επί Καραμανλή και μου έχει διαφύγει;
γ] Γιατί γράψατε 7 γραμμές αντί να περιορισθείτε στο «μαζί τα φάγαμε» του ομοτράπεζού σας Πάγκαλου;

Μέσα από τέτοιου είδους κοινωνικο-πολιτικές διεργασίες, και με τη λογική «τα θέλουμε όλα δικά μας», φθάσαμε στην περιφρόνηση κάθε έννοιας Δικαιοσύνης και δημόσιου συμφέροντος και στη de facto επιβολή του κανόνα: κατάληψη στο σχολείο, και ενίοτε καταστροφή του, κατάληψη στο πανεπιστήμιο, διακοπή της λειτουργίας των μέσων μεταφοράς, της αποκομιδής των σκουπιδιών και προσβολή της δημόσιας υγείας, κατάληψη δημόσιων κτηρίων, ακόμη και υπουργείων, αποκλεισμοί λιμανιών και αεροδρομίων, και κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, πράξεις και απειλές ακόμη και κατά της ζωής.

α] Κοίτα ποιος μιλάει. Ξεθώριασαν κιόλας στη μνήμη σας οι εικόνες του Αρχηγού σας επί κεφαλής πορειών συντεχνιών για να μην αλλάξει τίποτε; Πείτε μας κάτι και επ’ αυτού. Έτσι, για να προσδώσετε σοβαρότητα στο μανιχέστο σας. Πείτε μας, π.χ. αν τέθηκε επί κεφαλής πορειών σε πεζοδρόμιο ή καταμεσίς του οδοστρώματος των βασικών αρτηριών της πρωτεύουσας προκαλώντας κυκλοφοριακό έμφραγμα.
β] Περιφρόνηση της Δικαιοσύνης; Ποιάς; Αυτής που κηρύσσει παράνομες και καταχρηστικές όλες ανεξαιρέτως τις απεργιακές κινητοποιήσεις; Αυτής που αποστρέφει το βλέμμα της από τις ανομίες των εκάστοτε κυβερνώντων; Αυτής, την οποία λοιδορείτε, όταν, σπανίως, δεν σας κάνει τα κέφια σας; Αυτήν, την οποίαν έχετε δέσει χειροπόδαρα με το άρθρο 86 του Συντάγματος, ώστε να μην πάει κανείς σας φυλακή;
[ΣΗΜ: αναμένω σε λίγο τηλεφωνική επικοινωνία με τον συμπαθή κτηνοτρόφο των Αγράφων για να μου εξηγήσει τί ακριβώς εννοείτε με την παράγραφο αυτή.].

Το σημαντικότερο όλων δε είναι, πως αυτή η εξαιρετικά αντιδημοκρατική και αντικοινωνική «κουλτούρα» και συμπεριφορά, επενδύθηκε με το μανδύα του προοδευτισμού και της επαναστατικότητας, για να κρύψει το πραγματικό πρόσωπο του συντεχνιακού συμφέροντος. Βαφτίστηκε «κοινωνία» η κάθε συντεχνία, ενώ στην πραγματικότητα οι κοινωνοί καλούνταν να πληρώσουν τα αιτήματα των συντεχνιών, που μόνιμα και σταθερά γίνονταν δεκτά. Οι λέξεις, λοιπόν, έχασαν το νόημά τους και επιλογές με υψηλό κοινωνικό κόστος εμφανίζονταν μέσα σε αυτό το ιδιότυπο «matrix» ως «κοινωνικές κατακτήσεις», ενώ στην πραγματικότητα η χώρα απλά δανειζόταν και αργά ή γρήγορα θα πλήρωνε «τα σπασμένα». Ευθύνες για αυτή την κατάσταση έχουμε όλοι!

α] Αυτό με το matrix δεν τόπιασα. Θα μου το εξηγήσει, πιστεύω, ο συμπαθής κτηνοτρόφος των Αγράφων κατά την αναμενόμενη οσονούπω τηλεφωνική επικοινωνία μας
β] Ευθύνες έχετε σεις και όχι όλοι μας. Σεις εκθρέψατε το πελατειακό κράτος και το υδροκέφαλο Δημόσιο. Μην πάτε πολύ μακρυά. Ακόμη και σήμερα, με οικονομική εξαθλίωση των ελλήνων, αποδόμηση του κοινωνικού κράτους από σας τους ίδιους, η ΠΑΣΚΕ παίρνει 61% στις συντεχνιακές εκλογές στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Και όχι μόνον αυτό. Εν μέσω αυτού του ζόφου, ιδρύσατε 77 νέους Οργανισμούς, ενώ έπρεπε να έχετε καταργήσει 151, και διορίσατε περί τους 46.000. Σας λέει κάτι αυτό; Μήπως και γι’ αυτό φέρω και εγώ ευθύνη αμετροεπείς ημίονοι;

Ήρθε, όμως, τώρα η ώρα της πληρωμής αλόγιστων «κατακτήσεων» και αλόγιστων εκλογικών νικών, στη διάρκεια της μεταπολίτευσης. Το τίμημα είναι πολύ βαρύ. Παρ' όλα αυτά, οι πολιτικοσυνδικαλιστικές συστοιχίες που αναπτύχθηκαν με βάση το νόμο του «τυφλού τσαμπουκά» και της «ψευδο-αρχής» πως κερδίζει όποιος εκβιάζει πιέζοντας τους άλλους συμπολίτες του (π.χ. με την οικονομική καταστροφή του εμπορίου στο κέντρο της Αθήνας), εξακολουθούν να συμπεριφέρονται σαν να μην συνέβη τίποτα. Ακόμη δηλαδή και σήμερα, που η Ελλάδα αγωνίζεται να μην γονατίσει, εκδηλώνονται αδικαιολόγητες και ακραίες συμπεριφορές, οι οποίες κάποιες φορές στρέφονται ανοικτά και κατά της Δημοκρατίας.

α] Αλόγιστες εκλογικές νίκες; Πάλι θα πάρω τη βοήθεια του συμπαθούς κτηνοτρόφου των Αγράφων.
β] «Συστοιχίες»; Όπως λέμε «συστοιχία πυροβολικού»;
γ] Καταστροφή του εμπορίου στο κέντρο της Αθήνας; Αναφέρεσθε στους αγανακτισμένους, προφανώς, και στα «τσαντίρια» τους, όπως τα απεκάλεσε ο κ. Μίλτος. Κάτι για του λαθρομετανάστες με το παραεμπόριο δεν είχατε να μας πείτε κ.κ. ΛΟ.Ρ.ΔΙ. Για το απόκεντρο του Αγίου Παντελεήμονα; Κουβέντα ε;

Μάλιστα, δεν παραλείφθηκε, ακόμη μία φορά, να ακουστούν έως και αιτήματα για προνομιακή-πελατειακή μονιμοποίηση συμβασιούχων, με την καθολική σχεδόν στήριξη της αντιπολίτευσης. Υπάρχει, όμως, σήμερα μια ποιοτική και ελπιδοφόρος διαφορά. Κάποιες φορές, ακόμη λίγες, η πλειοψηφία δεν παραμένει σιωπηλή, αλλά παίρνει την κατάσταση στα χέρια της. Δημιουργούν εύλογες ελπίδες τα ανοιχτά πανεπιστήμια, τα ανοικτά σχολεία και τα ανοικτά νοσοκομεία, κόντρα στις σκοπιμότητες των αποφάσεων για καταλήψεις, οι γενναίες δημόσιες παρεμβάσεις ορισμένων ανθρώπων του πνεύματος, καθώς και η στάση της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, που αποδοκίμασε ανοιχτά τις απαράδεκτες κινητοποιήσεις του Αυγούστου, οι οποίες στράφηκαν εναντίον του μόχθου των εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων στο τομέα του τουρισμού. Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τους πολίτες της Ρόδου που άνοιξαν το λιμάνι με λουλούδια στα χέρια. Οι πολίτες τον Αύγουστο απαίτησαν, κυριολεκτικά, η κυβέρνηση να μην κάνει πίσω -όπως γινόταν τις τελευταίες δεκαετίες- αλλά να εφαρμόσει τις πολιτικές της. Αυτές, συνεπώς, οι περιπτώσεις αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα της αφύπνισης της κοινωνίας και της αλλαγής της νοοτροπίας της. Κι όσο τη θέση του «δεν βαριέσαι» παίρνει η συμμετοχή στην υπεράσπιση του δικαιώματος πχ. για μάθηση, για παροχή υπηρεσιών υγείας και προστασία της δημόσιας υγείας, καθώς και για την ελεύθερη και ανεμπόδιστη κυκλοφορία των ανθρώπων, τόσο οι ελπίδες θα αυξάνονται.

Ώστε έτσι. Η σιωπηλή πλειοψηφία, την οποία λίγο πιο πάνω μεμφθήκατε, επιδοκίμασε τις κυβερνητικές θέσεις και απαίτησε την πάταξη των απαράδεκτων αυτών συμπεριφορών. Αν είναι έτσι, γιατί δεν κάνετε εκλογές, ώστε να εκφρασθεί και δια της ψήφου αυτή η ρημάδα η σιωπηλή πλειοψηφία;

Μια κοινωνία που αγωνιά και αναζητεί δημιουργικές διεξόδους από την κρίση, προφανώς και δεν μπορεί να τα φορτώνει όλα στην αστυνομία και τους εισαγγελείς. Καμιά εισαγγελική ή αστυνομική ενέργεια δεν μπορεί να υποκαταστήσει την κοινωνική αυτενέργεια. Η μία δραστηριότητα, άλλωστε, συμπληρώνει και στηρίζει την άλλη. Η μεν κοινωνία έχει υποχρέωση να υπερασπιστεί τον εαυτό της από κάθε επιβολή ιδεολογικών, κομματικών ή συντεχνιακών συμφερόντων, οι δε δημοκρατικά νομιμοποιημένες κρατικές λειτουργίες έχουν την υποχρέωση να ανταποκριθούν στο κοινωνικό αίτημα για την τήρηση της νομιμότητας. Δίχως τη στήριξη των πολιτών η λειτουργία του κράτους θα συκοφαντηθεί ως αυταρχική και, πάντως, θα έχει περιορισμένη αποδοτικότητα. Και δίχως το κράτος και τις λειτουργίες του, η κοινωνία των πολιτών δεν θα είχε νόημα, όποια γνώμη κι αν πλειοψηφούσε σε αυτήν.

Αρμπαρόρριζα στη γλάστρα, να σε δάγκωνα στο σβέρκο!
Θα καταφύγω και πάλι στη βοήθεια του κτηνοτρόφου των Αγράφων.

Η βουβή κοινωνία και οι φορείς των κρατικών λειτουργιών που έκαναν πως δεν βλέπουν, πρέπει να περάσουν οριστικά στο παρελθόν. Η απειλή της οικονομικής χρεωκοπίας ήρθε ως αποτέλεσμα της χρεωκοπίας των όρων πολιτικής και κοινωνικής συμβίωσης, που επιβλήθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες και μας έσυραν ως εδώ. Η αυτογνωσία και η αυτοκριτική είναι αναγκαία, αλλά όχι ικανή προϋπόθεση για την αντιστροφή της πορείας. Πρέπει, λοιπόν, να δράσουμε αμέσως.

α] Σας έσυραν εδώ; Ποίος επέβαλε τους αόριστους όρους «πολιτικής και κοινωνικής συμβίωσης», στους οποίους αναφέρεσθε;
β] Πού είναι η αυτοκριτική σας;

Σήμερα έχει καταστεί σαφές, πως ή θα βουλιάξουμε όλοι μαζί ή θα σωθούμε όλοι μαζί.

Εμείς θα σωθούμε, σεις θα βουλιάξετε σίγουρα.

Αυτοί που επιδίδονται σε άνομες συμπεριφορές, όποιο άλλοθι κι αν χρησιμοποιούν, στην πραγματικότητα διεκδικούν σωσίβια μόνο για τους εαυτούς τους και λένε σε όλους τους υπόλοιπους να πάνε να πνιγούν. Πως θα χαρακτηριζόταν όποιος τη στιγμή ενός πραγματικού ναυαγίου έκανε κάτι αντίστοιχο; Η απάντηση δεν θέλει δεύτερη σκέψη. Με άλλα λόγια, ο συντεχνιασμός, η δημαγωγία, ο λαϊκισμός κάποιων ΜΜΕ, η ανομία, η κοινωνική ανευθυνότητα και το πατριωτικό έλλειμμα ορισμένων εχόντων και κατεχόντων, που σαρώνουν κάθε έννοια Δικαιοσύνης, δεν είναι απλά εκφράσεις ανευθυνότητας, αλλά προκλητική επίδειξη ανηθικότητας. Και ως πρόκληση τέτοιας μορφής αρχίζουν να αντιμετωπίζονται από μια κοινωνία των πολιτών, που ξαναβρίσκει τη φωνή της, καθώς και από μία συντεταγμένη Δημοκρατία, που ξαναβρίσκει τον αυτοσεβασμό της.

Ο λαϊκισμός κάποιων ΜΜΕ; Θα μας τρελάνετε τελείως. Σας λιβανίζουν από το πρωΐ μέχρι το βράδυ, κρατούν τον λαό στο σκοτάδι για να περνάτε τα σχέδιά σας και μιλάτε και από πάνω;

Οι τρεις υπουργοί οι οποίοι υπογράφουμε αυτό το κείμενο, λόγω των αρμοδιοτήτων μας που αφορούν βασικούς τομείς του δημόσιου χώρου, βιώνουμε κάθε μέρα, με μεγάλη ένταση, τα φαινόμενα που εδώ καταγράφουμε. Πάρα πολλές φορές, αλλά και σήμερα, αντιλαμβανόμαστε πως ορισμένοι σπρώχνουν τα πράγματα πέραν των ορίων, για να γίνει μακελειό. Πιστεύοντας, πως η Δημοκρατία δεν θα τολμήσει και, συνεπώς, θα κάνουν και πάλι το δικό τους. Οι Έλληνες πολίτες, όμως, γνωρίζουν πως τα δύο χρόνια που πέρασαν δόθηκαν με επιτυχία μάχες για σοβαρές διαρθρωτικές αλλαγές και για τον περιορισμό της κακοδιοίκησης και της σπατάλης.

Εδώ απλώς γελάμε. Περιορισμός της σπατάλης; Με νέες προσλήψεις, με δημιουργία νέων οργανισμών; Μα καλά, δεν έχετε καθόλου τσίπα επάνω σας; Εκτός και αν έχετε χάσει κάθε επαφή μες την πραγματικότητα.

Οι φορείς των πελατειακών σχέσεων και οι εκπρόσωποι του συντεχνιασμού υποχώρησαν. Η πλειοψηφία των πολιτών στήριξε με ένταση τις αλλαγές που έγιναν και δεν παρασύρθηκε από τους δημαγωγούς. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες σήμερα αποτελούν την πρώτη γενιά μετά τον εμφύλιο πόλεμο, που σηκώνει μόνη της τα βάρη της χώρας και δεν τα μεταφέρει στις επόμενες γενιές. Με άλλες λέξεις, οι σύγχρονοι Έλληνες αντιμετωπίζουν καταπρόσωπα το χρέος και τα ελλείμματα της χώρας.

Καταπρόσωπα; Γιατί χρησιμοποιείτε τον μεσαιωνικό τύπο του «καταπρόσωπο»; Επειδή ταιριάζει στη μεσαιωνική κατάσταση, στην οποία μας έχετε φέρει;

Κατανοούμε απόλυτα τις τεράστιες αλλαγές στη ζωή του κάθε πολίτη και τα προβλήματα που δημιουργεί η οικονομική κρίση στα δημόσια αγαθά. Παιδεία, Υγεία, Δημόσιες Μεταφορές αποτελούν τον πυρήνα της κοινωνικής συνοχής και αλληλεγγύης, τον οποίο, μέσα στις δραματικές αυτές περιστάσεις, θα πρέπει να υπερασπιστούμε. Δυστυχώς, όμως, για να βγούμε στο κοινωνικό ξέφωτο του μέλλοντος, πρέπει να περάσουμε τις οδύνες του παρόντος. Κοινωνική ευαισθησία σήμερα, σημαίνει να πατήσουμε γκάζι και όχι φρένο, έτσι ώστε να βγούμε το συντομότερο από την κρίση και να επιστρέψουμε στην ευημερία. Οι αναστολές, οι δισταγμοί, οι καθυστερήσεις και οι παλινδρομήσεις τελικά στρέφονται εναντίον των πολιτών. Γιατί κρατούν την κοινωνία και την οικονομία καθηλωμένες στο τέλμα της κρίσης, της ύφεσης και της διευρυνόμενης φτώχειας. Εχθροί της κοινωνίας σήμερα είναι η δημαγωγία, ο λαϊκισμός, η ατιμωρησία, ο συντεχνιασμός, και οι καθυστερήσεις.

Γκάζι και φρένο. Στρίβοντας λίγο το τιμόνι κάνουμε τετ α κε [tete a queue]. Μήπως έχετε σαλτάρει τελείως;

Η ελληνική πολιτεία, άρα τόσο το κράτος όσο και η κοινωνία, θα βρει και πάλι τον εαυτό της. Θα καταφέρει να ξαναβρεί αυτό που έχασε, δηλαδή την κλασική για τις προηγμένες χώρες δυνατότητα να συνδυάζονται αρμονικά οι κοινωνικές διαμαρτυρίες και συγκρούσεις, με τη λειτουργία των κλασικών τομέων της κοινωνικής ζωής και του κράτους. Η προσπάθεια, όμως, πρέπει να συνεχιστεί από όλους και με μεγαλύτερη ένταση. Και βέβαια, πέραν από τις αναμφισβήτητες επιτυχίες σε διαρθρωτικές αλλαγές και στο δημοσιονομικό εξορθολογισμό υπήρξαν λάθη, παραλείψεις και κυρίως καθυστερήσεις. Οι καθυστερήσεις αυτές μας ταλαιπώρησαν και δεν υπάρχει πια καμία πολυτέλεια να τις ανεχτούμε. Ο συντεχνιασμός είναι ο αντίπαλος. Όπως αντίπαλοι είναι και όσοι αντιδρούν χλιαρά και για το «θεαθήναι».

Πρέπει να γίνει σαφές σε όλους, πως η Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει δίχως Δικαιοσύνη, εξορθολογισμό των δημοσιονομικών της και χωρίς τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις. Η πορεία προς αυτούς τους στόχους ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί. Τις οδύνες της, βέβαια, κανείς δεν θα μπορέσει να αποφύγει.

Όπως οι ιδιοκτήτες ακινήτων με τον επόμενο λογαριασμό ΔΕΗ.

Άρα, όποιος σήμερα συνεχίζει να σπέρνει ανέμους ή να κάνει πως δεν βλέπει, αύριο θα θερίσει θύελλες και θα σαρωθεί. Η διακοπή της λειτουργίας του κράτους, στις πιο ευαίσθητες πτυχές του, αποτελεί απόπειρα άμεσης επιδείνωσης των συνθηκών και υπονόμευση του αγώνα που διεξάγει η χώρα και οι πολίτες της. Αυτή την ακύρωση του κράτους και των προσπαθειών της χώρας, στις σημερινές τραγικές περιστάσεις, δεν πρέπει να την επιτρέψουμε. Το Έθνος και η Πατρίδα αυτή τη στιγμή έχουν ανάγκη από Πολιτική και Κοινωνική Συμφιλίωση, ταχύτατη υλοποίηση των δεσμεύσεων και των μεταρρυθμίσεων και προστασία της Δημοκρατίας. Ή θα τα κάνουμε όλα μαζί ή μας περιμένει συμφορά.

Θυμηθήκατε το Έθνος και την Πατρίδα; Ρωτήσατε την κ. Δραγώνα πριν γράψετε τέτοιες κακές λέξεις; Μήπως την κ. Ρεπούση; Τους αλλοδαπούς που ελληνοποιήσατε κ. Ραγκούση; Τους λαθρομετανάστες που περιθάλπετε δωρεάν με τον ιδρώτα μας και μάλιστα με πανάκριβες αποστολές και στο εξωτερικό, των οποἰων δεν απολαύουν οι Έλληνες, κ. Λοβέρδε;

Ο αγώνας που πρέπει να δώσουμε είναι δύσκολος, πρωτόγνωρος και η διαδρομή θα γίνει σε κακοτράχαλο δρόμο. Οφείλουμε να είμαστε, όμως, όλοι αποφασισμένοι για να σπάσουμε τώρα, χωρίς καμία καθυστέρηση, όλα ή έστω τα περισσότερα μεταπολιτευτικά κακώς κείμενα και, οπωσδήποτε, τις λογικές που φέρνουν την Ελληνική Δημοκρατία να φαίνεται και να είναι αδύναμη. Δεν μας επιτρέπεται να κάνουμε πίσω, δεν έχουμε δικαίωμα να υποχωρούμε. Και σε ό,τι αφορά τις κρίσιμες επόμενες ημέρες, όλα τα μέλη και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ πρέπει να δώσουμε ενωμένοι τις δύσκολες μάχες τόσο στη Βουλή όσο και στην κοινωνία και με την ενότητά μας αυτή να εξοπλίσουμε τον Πρωθυπουργό, που θα διαπραγματευτεί την τελική και οριστική λύση για τη χώρα μας, στο πλαίσιο της Ε.Ε.

Οδηγίες προς ναυτιλλομένους βουλευτές. Μην τα θαλασσώσετε. Συνεχίστε να μας στηρίζετε, διότι εμείς θα την πληρώσουμε πρώτοι. Ελάτε να τις φάτε μαζί με εμάς.

Κατακλείς: αυτό το κείμενο δείχνει απλά πόσο μικρόνοες είναι οι αντιπρόσωποι του έθνους και πως εξακολουθούν να θεωρούν τον ελληνικό λαό όχι απλώς «μαλάκα», αλλά «πολύ μαλάκα».
Μας τα έλεγε ο Μηλιώκας από το 1984, αλλά εμείς ακούγαμε εσάς κ.κ. ΛΟ.Ρ.ΔΙ. και όχι εκείνον.

κ.κ. ΛΟ.Ρ.ΔΙ., δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε [Μένειος ρήση].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...