Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Ήρθε το Διονυσιακό Καρναβάλι...

Το καρναβάλι έχει κάτι από Διονυσιακή λατρεία από Σάτυρους και Σειλινούς...
Όχι τον Βαγγέλη κυρία μου, που μόνο από Φίνος Φιλμς ξέρεις!!!

Για τους άλλους λέω, τους νταβραντισμένους που βάτευαν Νύμφες στις πηγές...
Τέλος πάντων, μιας και ήρθαν οι Απόκριες, θα βάζω κάθε βράδυ (που κοιμούνται τα μικρά παιδάκια) ένα παραδοσιακό τραγούδι, που έλεγαν οι παλιοί και κρυφογέλαγαν οι κυράδες...



Να μουν-νύ μωρ έ- να μουν-νύ να μουν νύχτα στο γιαλό
να ανά ψω-λύ μωρέ να ανά ψω-λύ, να ανάψω λύχνο για να δω,

θεια μου-Νι μωρέ θεια μου-Νι, θεια μου Νικολάκαινα,

θεια μου Νικολάκαινα να μην πας για λάχανα.

Πού-τσα να μωρέ πού-τσα να, πού τς ανάβουν τσι φωτιές

πού τς ανάβουν τσι φωτιές και πηδάνε οι μικρές;

Στου αρχι-δια μωρέ στου αρχι-δια, στου αρχιδιάκου την αυλή,

στου αρχιδιάκου την αυλή μαζευτήκανε πολλοί.

Γάμος-ε μωρέ γάμος-ε γάμος εγινότανε,

γάμος εγινότανε κάποιος παντρευόντανε.

Κι όλοι χυ- μωρέ κι όλοι χυ- , όλοι χύναν το κρασί

κι όλοι χύναν το κρασί, στου αρχιδιάκου την αυλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...