Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Ο τέλειος κάφρος;


Κοιτάξτε τι μου έστειλε η φίλη μου η Ευαγγελία-Καλλιόπη και μ' έβαλε σε σκέψεις:
Ανήκω στο τιμημένο 0,0000001% ή στην αισχρή πλειοψηφία του 99,9999999%;

Την γλυτώνω επειδή δεν είμαι πια μεταξύ 15-30 χρονών ή με ακολουθεί η ρετσινιά και κάπου υπάρχει κάποια που σκέφτεται ότι "λούστηκε την σκ@τίλα μου";

Ήμουν τέτοιος; Είμαι τέτοιος; Κι αν ναι, θα μπορούσα θα μπορούσα να το καταλάβω από μόνος μου ή θα χρειαζόταν κάποια γυναίκα να μου το πει;

Αυτά που γράφει η Ευαγγελία-Καλλιόπη και δεν τα αναγνωρίζω στον εαυτό μου είναι οι μοναδικοί δείκτες καφροσύνης, οπότε την γλύτωσα, γιατί ΤΙΠΟΤΕ από αυτά δεν κάνω (να φανταστείτε, μέχρι καθιστός κατουράω, για να μην πιτσιλίσω...) ή κάθε γυναίκα διαθέτει διαφορετικά "καφροσιόμετρα" και ενώ θα ήμουν τέλειος για την Ευαγγελία-Καλλιόπη, θα ήμουν ένα αισχρό γουρούνι για κάποια άλλη;

Θα μπορούσατε αγαπημένες μου φίλες, που με διαβάζετε, να μου δώσετε κάποια απάντηση;

Το κείμενο της Ευαγγελίας-Καλλιόπης λέει:


"Όταν ήμουν μικρή μεγάλωσα βλέποντας τη μάνα μου να στέκεται σούζα στον πατέρα μου και να του πηγαίνει τις παντόφλες. Το πρώτο πράγμα που ρωτούσε πάντα εκείνος όταν έμπαινε σπίτι ήταν «τι φαί έχει;» , μόλις έτρωγε μας έτρεχε για ύπνο αλλά φώναζε τη μάνα μου να πάει να τον σκεπάσει, αφού ισχυριζόταν πως ήταν ανίκανος ακόμη και να σκεπαστεί με την κουβέρτα μονάχος! Μόλις άνοιγε το βλέφαρο φώναζε και πάλι «Μαίρη καφέ…» και εκείνη έτρεχε και πάλι να υπηρετήσει τον «αφέντη». Όλα αυτά συνεχίζονται στη σχέση τους μέχρι και σήμερα…
Μικρή νόμιζα πως τα είχα δει όλα, μέχρι που το κοριτσάκι μεγάλωσε και έγινε γυναίκα και συνάντησε τη νέα γενιά αντρών. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της πλειοψηφίας των αντρών από 15-30 είναι Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ! Δεν σηκώνονται από το κρεβάτι τους ούτε για πλάκα! Μεγάλωσαν έχοντας τις μαμάδες τους να τους υπηρετούν, οπότε θέλουν η κοπέλα τους να τους υπηρετεί επίσης! Βέβαια στην κοπέλα τους δεν δείχνουν τον ίδιο σεβασμό που δείχνουν στη μαμά τους… Μόλις βγαίνουν από το μπάνιο και κάνουν μερικά βήματα μόνο μέσα στο σπίτι νομίζεις πως έχει γίνει επιδρομή από ελέφαντες, ιπποπόταμους και λοιπά συμπαθή τετράποδα. Όσο για το μπάνιο… Αυτό θυμίζει βομβαρδισμένο πεδίο!
Αν τολμήσεις να φας μαζί τους και έχεις τη φαεινή ιδέα να παραγγείλεις απέξω, να ξέρεις πως το χαρτί που κάποτε τύλιγε την κρέπα, το σάντουίτς ή τη πίτα με το γύρο, μαζί με το κουτάκι από την κόκα-κόλα θα καταλήξουν στο πάτωμα- έτσι για να σου υπενθυμίσει το μωρό σου πόσο πολύ «σ΄ αγαπάει»! Μετά το φαγοπότι δεν θα διστάσουν να ρευτούν και να κλάσουν μπροστά στην αγαπημένη τους, έτσι για να της υπενθυμίσουν και πάλι πόσο πολύ «την αγαπούν». Και μετά από όλα αυτά έρχεται το «τρυφερό» κάλεσμα για έρωτα… Ο άντρα ο σωστός αφού ντερλικώσει, ρευτεί και κλάσει θα πει με χάρη «έλα να σε γαμ*σω» , ε και μετά αν εσύ δεν θέλεις θα σου ζητήσουν και το λόγο, γιατί τέτοιο iq κότας διαθέτουν!
Και ύστερα ακολουθεί η καθιερωμένη επίσκεψη στην τουαλέτα, που την κάνουν και πάλι να θυμίζει το βομβαρδισμένο Ιράκ. Όταν πάνε για κατούρημα δεν τολμάς να καθίσεις εσύ μετά για τσίσα γιατί έχουν την τάση να κατουράνε όρθιοι και να μην έχουν και καλό σημάδι! Όταν πάνε για χέσιμο μην τολμήσεις να μπεις αμέσως μετά από αυτούς, αφού φυσικά και δεν έχουν φροντίσει να τραβήξουν το καζανάκι και ούτε να ανοίξουν κανένα παράθυρό να φύγει η μπόχα!
Στη συνέχεια μετά την τουαλέτα θα παρατηρήσουν πως στο σπίτι υπάρχει ένα απαίσιο κουτί που λέγεται τιβί! Θα αρπάξουν το τηλεκοντρόλ, θα απλωθούν στον καναπέ και θα ανεβάσουν τα βρωμερά τους πόδια στο τραπεζάκι και θα αρχίσουν να παρακολουθούν αγνοώντας σε επιδεικτικά! Αγνοώντας επίσης πως βρίσκονται στο σπίτι ΣΟΥ! Σε λίγο θα σου παραγγείλουν να τους φτιάξεις καφέ στην καλύτερη των περιπτώσεων και να μαγειρέψεις στη χειρότερη και όταν βαρεθούν θα έρθει πάλι εκείνο το γλυκό και τρυφερό κάλεσμα για έρωτα... Θα ακούσεις δηλαδή και πάλι εκείνη την «υπέροχη» φράση: «Έλα να σε γαμ*σω»…
Αν τελικά ενδώσεις στο μουλάρι και γίνει ό,τι γίνει-χωρίς φυσικά αυτή η συνεύρεση να σου προσφέρει κάποια ικανοποίηση- μετά θα κοιμηθεί σαν βόδι ροχαλίζοντας μέχρι τις 4 το απόγευμα και όταν ξυπνήσει το «καμάρι» μας θα θέλει ξανά να φάει και να κάνει όλα τα παραπάνω ξανά για άλλη μια μέρα!
Ξέχασα να σας πω τι επάγγελμα κάνουν όλα αυτά τα καμάρια μας… Ό,τι και να σας λένε πως κάνουν μην τους πιστεύετε, ΑΕΡΓΟΙ είναι!
Υ.Γ- Όσο για μένα, γνώρισα πολλά τέτοια «καμάρια»- ρεμάλια, αλλά ευτυχώς τώρα όλα καλά! Ανακάλυψα το 0,0000001% -ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟ ΛΟΤΤΟ- αφού λούστηκα πρώτα όλη τη σκατίλα! Για αυτό κορίτσια προσοχή! Μην παραμυθιάζεστε! Κάφροι είναι όλοι τους! Ακούστε με που σας λέω…"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...