Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Δεν έχει σημασία...


Τα πάντα ρει ή τα πάντα γκρι, που είπε ο Ηράκλειτος στον μπογιατζή που ετοιμαζότανε να βάψει τα δωμάτια...
Αυτό που τελικά μένει, είναι ότι τίποτε δεν ξέρουμε και τα πάντα υπομένουμε...

Αρνούμαι να υποταχθώ, αρνούμαι να συμβιβαστώ, αρνούμαι τις επιταγές, αρνούμαι τις προσφορές, μονάχος μου πορεύομαι, μονάχος μου σας βγάζω την γλώσσα, όσο κι αν αυτό σας εξοργίζει...

Δεν τσιμπάω, δεν βαρυγκομάω, είμαι αυτός που είμαι, κι αν σας αρέσω, για τους άλλους δεν θα μπορέσω...

Γιαυτό σταματήστε τις πιέσεις, τους εκβιασμούς και τις παραινέσεις, έχω τραβήξει τον δικό μου τον δρόμο και μην περιμένετε από μένα να σας κάνω το χατήρι.

Νισάφι, πιά !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...