Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Να πέσει φωτιά να με κάψει !!!


Τσι πεθεράς μου εδάγκωσε
τον πόδα ένα λιακόνι

και το λιακόνι εψόφησε

κι εκείνη ζεί ακόμη!


Την πεθερά μου έβαλα

ψηλά στον Ψηλορείτη

να την εβλέπουν οι οχτροί

να μην πατούν στην Κρήτη.


Άμε να πεις τση μάνας σου,

να κόψει τα κουμάντα,

να πάει να δίνει διαταγές,

στον εδικό τζη άντρα.


Θε μου μεγαλοδύναμε,

πάρε τη πεθερά μου,

κι εγώ θα γράψω στ'ς εκκλησιές,

ότ' έχω στ´όνομά μου.


Την πεθερά μου οψές αργά

στον ύπνο μου την είδα

και θάρουνα πως πάλευα

με την λερναία υδρα.


Όταν κοντά στο σπίτι μου

η πεθερά ζυγώνει,

με πιάνει σοκ αλλεργικό

και παίρνω κορτιζόνη.


Κακό είναι συναπάντημα,

να δεις παπά μπροστά σου,

μα πιό κακό είναι το πρωί,

να δεις την πεθερά σου.


Εγώ είδα και τον χάροντα,

μα εμένα δεν με νοιάζει,

το μόνο που κατάλαβα ......

της Πεθεράς μου μοιάζει !!!!


Αυτή την μαντινάδα με τίτλο "Τσι πεθεράς ο τράγουδος" την είδα
εδώ και μου άρεσε τόσο πολύ που θέλησα να την μοιραστώ.
Όμως για να πω του στραβού το δίκιο, να πέσει φωτιά να με κάψει αν παραπονεθώ για την πεθερούλα μου, δεν ξέρω τι θα κάναμε χωρίς αυτήν, εντάξει πεθερούλα μου, ικανοποιήθηκες τώρα;

Άστον κάτω τον πλάστη σου λέω, ήμαρτον, άστον κάτω, άστοοοοοοοοοοον...........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...