Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Πρόβλημα parking; Όχι πιά...




Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ πάντως παιδιά, το έλυσα το πρόβλημα με το parking...
Παλιά πλήρωνα για κάρτα στάθμευσης, δεν έβρισκα να παρκάρω πουθενά, δεν ήθελα να παρκάρω παράνομα πάνω σε πεζόδρομους, πεζοδρόμια κτλπ και άκουγα και γκρίνιες από την γυναικούλα μου, που είναι πολύ "καθώς πρέπει", αρκεί να μην ταλαιπωρηθεί η ίδια. Θα κατηγορήσει όλους τους άλλους για έλλειψη σωστής συμπεριφοράς, αλλά η ίδια και πάνω στο πεζοδρόμιο θα παρκάρει και τα σκουπίδια θα τα κατεβάσει Σάββατο απόγευμα και θα μπήξει τις φωνές ώρες κοινής ησυχίας...

Όλα επιτρέπονται, αρκεί να τα κάνει η ίδια!!!
Τέλος πάντων, ξεχάστηκα με την γλυκιά μου γυναικούλα και ξέχασα τι σας έλεγα...
Α ναι, για το parking σας έλεγα, λοιπόν εγώ τέλειωσα με το παρκάρισμα στον δρόμο, από δω και μπρος θα παρκάρω μόνο στα ράφια της βιβλιοθήκης μου...

Ναι, δεν τρελλάθηκα στα ράφια θα παρκάρω όλα μου τα αυτοκίνητα. Τι μεγιστάνας θα ήμουν, αν δεν είχα ολόκληρη συλλογή από δαύτα;


Και mini bus έχω για τις διακοπές με όλο το σόι παρέα...



Και σκαραβαίο έχω, για να θυμάμαι τα φοιτητικά μου χρόνια...



Και αγροτικό έχω, για να πηγαίνω στα κτήματα...

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...