Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Τόσο απλό, αλλά τόσο τέλειο...


Το διάβασα στην Διαδρομή και είναι ένα από τα καλύτερα κείμενα που έχω διαβάσει ποτέ...
Δείτε πώς στην Λετονία κατόρθωσαν να μειώσουν θεαματικά τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων.
Δείτε πώς "μια γροθιά στο στομάχι", μπορεί να είναι ο απλούστερος τρόπος για να ανοίξει κάποιος τα μάτια του.
Η ιδέα ήταν μιας διαφημιστικής εταιρείας, που έπεισε την Λετονική Κυβέρνηση ότι αυτή η διαφημιστική εκστρατεία για την μείωση των θανατηφόρων τροχαίων, πρέπει να είναι διαφορετική και να "μιλάει" στον επικίνδυνο οδηγό, που είναι παχύδερμο στις συνηθισμένες νουθεσίες και στα "δεν" και στα "μην"...
Αυτό είναι το κείμενο του εντύπου που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ υπογράφει ο οδηγός που συλλαμβάνεται για υπερβολική ταχύτητα, για επιθετική οδήγηση κτλπ:

"Υπάρχουν άνθρωποι που θα έδιναν τα πάντα για να βρίσκονται στη θέση μου, και εάν βρίσκονταν, δεν θα έπαιζαν ποτέ με τη ζωή τους.
Εγώ ο/η , ____ _________________, εφόσον έχω την τάση να υπερβαίνω το όριο ταχύτητας στο δρόμο και/ή να οδηγώ επιθετικά, με το παρόν δηλώνω ότι η ζωή μου δεν είναι πρώτης προτεραιότητας για μένα και ευχαρίστως θα την αποχωριζόμουν.
Έχοντας σώας τας φρένας, κατανοώ ότι αργά ή
γρήγορα θα εμπλακώ σε ατύχημα και αφού αυτό συμβεί, αφήνω την καρδιά μου, τα νεφρά μου και όποια άλλα όργανα του σώματός μου δεν καταστραφούν από το ατύχημα, σε εκείνους που τα χρειάζονται πραγματικά.
Επίσης, ζητώ εκ των προτέρων να με συγχωρέσουν οι άνθρωποι και τα
αγαπημένα πρόσωπα εκείνων για τους οποίους θα είμαι εγώ υπεύθυνος για το θάνατο ή την αναπηρία τους, εξαιτίας ατυχήματος.

__, _______, 200_


Υπογραφή


____ _________ "



Εκπληκτικό δεν είναι; Φαντάζεστε το σοκ να υπογράφεις τέτοιο χαρτί; Αν θες, πάρε τώρα τιμόνι και παίξτο Σουμάχερ φίλε μου!!!
Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα,
εδώ...

1 σχόλιο:

  1. Τέλειο..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...