Κυριακή 25 Απριλίου 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Να ο περίφημος χάρτης!!!


Ο Πρωθυπουργός δήλωσε από το Καστελόριζο: "Βρισκόμαστε σε μια δύσκολη πορείαμ μια νέα Οδύσσεια για τον Ελληνισμό. Όμως πλέον ξέρουμε τον δρόμο για την Ιθάκη και έχουμε χαρτογραφήσει τα νερά..."
Λοιπόν, το παραδέχομαι,
εγώ είμαι αυτός που του έδειξε τον δρόμο, εγώ του σημείωσα την πορεία Καστελόριζο-Ιθάκη!!!
Μου το ζήτησε κι εγώ στάθηκα στο ύψος των περιστάσεων και έβαλα το εθνικό μου καθήκον πάνω απ' όλα...

Αλλά ρε παιδιά, όλο και λοξοδρομούσε το μάτι του, όλο προς την Σκύλλα και την Χάρυβδη κοίταγε, για τον Πολύφημο με ρωτούσε και σα να του καλάρεσαν και οι Σειρήνες...

Δεν ξέρω, ελπίζω να ακολουθήσει την "
κόκκινη γραμμή" που λέει κι ο Παπακωνσταντίνου και να μην αρχίσει τα πέρα-δώθε...

1 σχόλιο:

  1. Επειδή είμαι λίγο ανιστόρητος και αγεωγράφητος, ο συμπαθής κύριος με την πιρούνα κάτω δεξιά είναι ο κύριος Δουνουτούς και η λευκοντυμένη κυρία κάτω αριστερά με τη βουκέντρα είναι η ερρίτιμος δεσποινίς Εκουτού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...