Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Με δάκρυα στα μάτια...


Έλα καλή μου γυναικούλα, μην το τσιγγουνεύεσαι, αφού ξέρεις ότι μου αρέσει το κρεμμυδάκι στην σάλτσα, ρίξε μπόλικο να τσιγαριστεί...
Ξέρω, ξέρω, σε τσούζουν τα μάτια και εγώ ο αχάριστος δεν αναγνωρίζω τίποτε απ' όσα κάνεις...
Τι να κάνω όμως κι εγώ ο καψερός; Αφού σου είπα να την φτιάξω εγώ την σάλτσα και αντί να το εκτιμήσεις, μου είπες ότι αφήνω υπονοούμενα για την μαγειρική σου...
Ό,τι και να πω, μου γυρνάει μπούμερανγκ !!!
Γιαυτό κι εγώ την βρήκα την λύση: Θα πάω να καθαρίσω μανταρίνια, να σου δώσω τις φλούδες, να μου τις ρίξεις στα μάτια, να βγάλεις το άχτι σου !!!

Πλάκα κάνω αγάπη μου, δεν το έλεγα στα σοβαρά, άσε τις φλούδες κάτω, άστες σου λέω, άστεεεεεεεεεεεεεε
ς ...................

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...