Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ελάτε να παίξουμε Monopoly!!!

Κυριακή σήμερα, κρύο κάνει, το τζάκι θα τ' ανάψω, λεφτά για βόλτες δεν έχω, γιατί να μην το ρίξουμε οικογενειακώς στα επιτραπέζια;
Θα παίξω λοιπόν Monopoly, να αισθανθώ κι εγώ κεφαλαιοκράτης, να μάθουν και τα παιδιά μου πώς είναι να 'χεις λεφτά στα χέρια τους...

Προσοχή όμως, μη τυχόν το πάρει χαμπάρι ο Παπακωνσταντίνου και μου 'ρθει για καμιά έκτακτη εισφορά του μεγαλοέχοντα και κατέχοντα, χαλασιά μου και τρομάρα μου...



Την φωτογραφία την "έκλεψα" από τον Γιώργο, που όποτε ο Ερμής του (όχι Κεραματών) είναι ανάδρομος, κάνει αληθινά ...παπάδες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...