Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Οι Αρτινοί προσφέρουν το υστέρημά τους...


Συγκινητικές στιγμές στη ΔΙΩΝΗ, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία: Οι Αρτινοί σε μια προσφορά αγάπης, σε μια επίδειξη μεγαλείου, πρόσφεραν 300 γεύματα στον απερχόμενο δήμαρχο, κατανοώντας τις δύσκολες μέρες που έρχονται γιαυτόν...
Υπολογίζεται ότι τα 300 γεύματα θα του φτάσουν για 30 περίπου μέρες (λιτοδίαιτος ο Πάνος). Μετά, κάπως θα τα φέρει βόλτα με τον μισθουλάκο του Διευθυντή κλινικής, που δικαιούται σαν πρώην βουλευτής!!!

P.S.: Πάνο, sorry, ήμαρτον, αλλά αυτή η φωτογραφία βρε παιδάκι μου, είναι και λίγο πρόκληση, όταν κάποιος τόσο ξεκάθαρα χορτάτος (δεν κρύβεται Πάνο μου) δίνει μια σακούλα φαγητό σε ανθρώπους που δεν έχουν να φάνε. Κομματάκι δύσκολο να σε πιστέψουνε ότι συμπάσχεις...
Θα μου πεις βέβαια: Και τι μας μολογάς ρε ΚΕΝΤΡΙ; Να μην κάνουμε μια minimum κίνηση συμπαράστασης, χρονιάρες μέρες;
Να την κάνεις και να την παρακάνεις Πάνο μου και να σου πω τα χίλια μπράβο, αλλά αυτή η σύμπτωση με την κάμερα να τυχαίνει να περνάει από κει, είναι που με χαλάει Πάνο μου, κατάλαβες πού το πάω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...