Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Σςςςςςςς, μη τους ξυπνάτε!!!


Η Βασούλα, η πράσινη πασιονάρια το δήλωσε ξεκάθαρα τη στιγμή που ψήφιζε χθες το βράδυ ΝΑΙ: "στήριξη δεν σημαίνει σιωπή" ...
Είπε κι άλλα ψαγμένα, όπως "ορισμένα “όχι” έχουν μεγαλύτερη αξία στη συλλογική προσπάθειααπό τα στρατευμένα “ναι”"
Σιγά τον πολυέλαιο και πρόσεξε μη σκίσεις κανά καλτσόν Βασούλα μου, τέτοια ΟΧΙ, τα 'χω ακούσει πολλές φορές από διάφορες κυρίες, που μου 'καναν την τιμή να μοιραστούνε μαζί μου κάποιες ανησυχίες τους (...)!!!
Όλες, με το ΟΧΙ ξεκίναγαν και με το ΚΙ ΑΛΛΟ κατέληγαν, έτσι το εννοείς κι εσύ Βάσω μου;

1 σχόλιο:

  1. Ο κυριούλης της φωτογραφίας δεν είναι εκείνος που είπε για Εξέλιξη κι ότι όταν τα είδη δεν μπορούν να εξελιχθούν προσαρμοζόμενα κλπ κλπ κλπ εξαφανίζονται;
    Άτεγκτη αυτή η Φυσική Επιλογή, βρε παιδάκι μου! Το πολιτικό οικοσύστημα δε σηκώνει και τις "Βασούλες" και εμάς. Κάποιος απ' τους δύο πρέπει να εκλείψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...