Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια...


Πριν λίγες μέρες ο Παπαβάς κάνει περιοδεία στα καφενεία στο Γλυκόριζο και σ' ένα απ' αυτά κάποιοι του λένε ότι ένα από τα προβλήματα στην περιοχή είναι η κακή κατάσταση των δρόμων...
Σηκώνεται όρθιος ο ΝομαρχοΔήμαρχος, χτυπάει το στήθος του και λέει: "Εγώ, εγώ, θα τους φτιάξω τους δρόμους, δεν είδατε τι δρόμους τους έφτιαξα εγώ κάτω στον κάμπο;"

Έλα μου όμως, που ανάμεσα σ' αυτούς που τον άκουγαν στο καφενείο είναι κι ένας υποψήφιος της "ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ", που και πείρα έχει και ενημερωμένος είναι...

Πετάγεται όρθιος και του λέει: "Για ποιούς δρόμους μιλάς Νομάρχη; Για αυτούς στα χωριά; Μα, αυτοί είναι δημοτικοί, οι Δήμαρχοι τους έφτιαξαν, ποιούς δρόμους έφτιαξες εσύ Νομάρχη;"

Ακόμη περιμένει την απάντηση ο Κώστας, ο Νομάρχης και οι παρατρεχάμενοί του πέταξαν ένα "γειά σας, μας περιμένουνε" και κίνησαν για άλλα καφενεία, για να τάξουνε δρόμους, σχολεία, γιοφύρια, ποτάμια...

Άλλη φορά Γιώργο μου, στείλε τον Τάσο εμπροσθοφυλακή και μόλις δει ελεύθερο πεδίο, μπούκα κι εσύ και κάνε παιχνίδι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...