Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Δώσε μου τον σταυρό σου, να σου στρίψω το μουστάκι!!!

Βρε ατιμούλη, έναν σταυρό ναααααααα (μετά συγχωρήσεως) φοράς στον λαιμό κι εμένα μου κάνεις κόνξες; Δώσε μου ένα σταυρό και θα στο στρίβω εγώ το μουστάκι να μην κουράζεσαι!!!



Για όσους δεν το γνωρίζουν, στην Βυζαντινή αυτοκρατορία υπήρχαν αξιωματούχοι, που είχαν τον τιμητικό τίτλο του σφουγγοκωλάριου!!!
Σφουγγοκωλάριος = "ο αξιωματούχος που είχε ως καθήκον του το σκούπισμα (σφούγγισμα) του "επίμαχου" σημείου του αυτοκράτορα. Θεωρούνταν αξίωμα αξιοζήλευτο, μόνο για έμπιστα πρόσωπα, μια και ήταν από τους λίγους αξιωματούχους που ήταν τόσο κοντά στον αυτοκράτορα σε στιγμή που αυτός ήταν γυμνός (και άοπλος φυσικά)."

Αργότερα, λόγω της σιχασιάς της συγκεκριμένης "εργασίας", πήρε την αρνητική σημασία που έχει σήμερα:
Σφουγγοκωλάριος = "ο αχρείος, ο τιποτένιος, ο γλείφτης που προσπαθεί με κάθε τρόπο να ανέβει επαγγελματικά. Αντικείμενο αντιπάθειας από τους υπόλοιπους συναδέλφους του."

Στην Άρτα του 2010 πάντως ανακαλύψαμε νέο τίτλο, τον στριφτομουστάκιο!!!



Πάντα κοντά στο δημότη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...