Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Οι σύγχρονοι ...Τιραμόλες


Αφού πρώτα ο κ. Μίχαλος έπαιξε επαξίως τον ρόλο του λαγού, για να ...κόψουν αντιδράσεις, νάσου και ο Πρωθυπουργός, που χθες μας ξεφούρνισε το μαντάτο της "ελαστικής απασχόλησης".
Δεν θα σχολιάσω ότι κανένας πια δεν χρησιμοποιεί τον όρο "εργασία", αλλά μόνο την λέξη "απασχόληση". Θα αφήσω στην άκρη ότι αυτό το "ελαστική", εμένα μου θυμίζει ότι ο εργαζόμενος πρέπει να γίνει λάστιχο για να τα βγάλει πέρα.
Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα, είναι ότι αυτή την στιγμή, εμφανίζομαι επισήμως να παίρνω από την δουλειά μου 770 ευρώ καθαρά, που μαζί με δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας (που υποτίθεται ότι παίρνω), φτάνουν τα 900 ευρώ το μήνα στο χέρι. Έλα μου όμως, που εδώ κι ένα χρόνο, αυτά που πραγματικά μου δίνει ο εργοδότης μου είναι 720 ευρώ καθαρά κι από δώρα και τέτοια, ούτε να σκεφτώ να ζητήσω. Βλέπετε, η εναλλακτική λύση είναι το Ταμείο Ανεργίας, όπως μου έχουν δώσει να καταλάβω...
Για πέστε μου λοιπόν πολυχρονεμένε μου Βεζύρη, πέστε μου λαοπρόβλητε Πρωθυπουργέ, πόσο περισσότερο λάστιχο θέλετε να γίνω, για να σώσω αυτή την χώρα; Γιατί απ' ότι έχω καταλάβει, από μένα περιμένετε να την σώσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...