Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Είναι πολλά τα ...καρβέλια, Γιάννη μου!!!


Μου 'κανες τα ...μούτρα κρέας κύριε Κότσιρά μου, όταν διάβασα ότι φεύγει ο Καρβέλας από το Greek Idol και στην θέση του πηγαίνεις εσύ!!!
Δεν το πίστεψα, ώσπου διάβασα ότι έκανες και δηλώσεις, επιβεβαιώνοντας ότι το συζητάς με το κανάλι:

"… εδώ και δέκα χρόνια κάνω ακροάσεις νέων τραγουδιστών και δημιουργών στους χώρους όπου εμφανίζομαι, αλλά και μέσω διαδικτύου. Τώρα απλά καλούμαι να συνεχίσω και μπροστά στις κάμερες ενός τηλεοπτικού διαγωνισμού τραγουδιού αυτό το τόσο σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μου."

Από μένα, μόνο μια συμβουλή Γιάννη μου: Πουλιέσαι που πουλιέσαι, τουλάχιστον μην πουληθείς φτηνά. Σε αυτές τις συζήτήσεις που θα κάνεις, να παζαρέψεις καλά την ποιότητά σου...

Και επίσης μια ευχή: Και σ' ανώτερα Γιάννη μου, άντε και κριτής για την ανάδειξη της Μις Βυζοξένια 2010...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...