Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Κι όμως υπάρχει...

Πάντα ήμουν φανατικός οπαδός των απόκρυφων, των κρυμμένων μυστικών, του Έριχ φον Ντένικεν, της χαμένης Ατλαντίδας, των μυστηρίων των Πυραμίδων, του Τριγώνου των Βερμούδων.
Πάντα μου πίστευα στην ύπαρξη του τέρατος του Λοχ Νες, του Bigfoot, των Γιέτι, των UFOs, παραλίγο να πέσω και στα σκληρά, στους Ελ, τους Ελοχίμ, τους Νεφελίμ. Αλλά αυτοί οι τελευταίοι δεν είχαν πια ενδιαφέρον, γιατί τους είχε ήδη ξεψαχνίσει άλλος κι έτσι μου έφυγε η εξερευνητική λαχτάρα και η περιέργεια του Ιντιάνα Τζόουνς.



Όμως τώρα έρχεται ένα τσούρμο ξενέρωτων Εγγλέζων να γκρεμίσουν τα ιερά και τα όσια, να αμφισβητήσουν όλα όσα υπήρξαν για μένα ορόσημα στην ζωή μου. Διαβάζω στο in.gr:

" Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Sexual Medicine οι επιστήμονες υποστήριξαν ότι δεν «βρήκαν στοιχεία» για την ύπαρξη του σημείου G.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 1.800 γυναίκες και πρόκειται για τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα που αφορά αυτό το θέμα.

Η επιστημονική ομάδα του King's College London αναφέρει ότι το σημείο G μπορεί να είναι «αποκύημα της φαντασίας» των γυναικών, το οποίο ενθαρρύνεται από περιοδικά και σεξολόγους. "


Όχι δεν θα τους περάσει, τόσα χρόνια μελέτης και εξερεύνησης δεν θα πάνε χαμένα, μόνο και μόνο επειδή κάποιοι ανέραστοι κρυόκωλοι υπήκοοι της Α.Μ. δεν μπόρεσαν να το βρούνε. Αυτοί αμφιβάλλω αν μπορούν να βρουν το ...πτηνό τους όταν πάνε για να δώσουν δείγμα ούρων, γιατί δεν πιστεύω ότι το χρησιμοποιούνε για οτιδήποτε άλλο...

Εγώ θα το βροντοφωνάζω, G.I. Joe, G-Force, G-20, G-Orgasm, είναι παντού και πουθενά!!!

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με το χαρακτηρισμό σου για τους υπηκόους της Μ.Β
    Συνέχισε ακάθεκτος παιδί μου με την διατριβή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...