Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Όλοι κρεμόμαστε από τα χείλη σου μεγάλε!!!


Έλα μου, μην τα κρατάς τα ονόματα, πές μας τα, να μας φύγει το άγχος. Μεσημέριασε κι ακόμη τίποτε. Τι εννοώ;
Να, ο Νομάρχης Άρτας, ο Γιώργος ο Παπαβασιλείου, μας έταξε ότι σήμερα θα ανακοινώσει τα ονόματα των αντινομαρχών για το 2010.

Εντάξει θα μου πείτε, σιγά τα ωά. Όχι φίλοι μου, δεν είναι κάτι τόσο απλό. Δεν μπορεί να μας ανοίγει την όρεξη για τις κοσμογονικές αλλαγές και μετά να κρατάει low profile...

Ακούστε πώς μας προετοίμασε για τα μεγάλα που θα ακολουθήσουν: "Θα μείνει πιστός, είπε, στη μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση του δυναμικού, τη σύνθεση του παλιού και του νέου, του ορεινού και του κάμπου."

Δηλαδή
και conditioner και shampoo, και έτσι και γιουβέτσι.
Πάντως εγώ τον Νομάρχη μας πάντα τον είχα περί πολλού. Ειδικά απ' όταν κατάλαβε ότι θα μας λείψει με τον Καποδίστρια 2 και αποφάσισε να θυσιαστεί και να κατέβει για Δήμαρχος Άρτας, για να συνεχίσει να "ματώνει" και να προσφέρει στους πολίτες, τον νοιάζομαι και τον συμπαραστέκομαι.
Προχώρα Γιώργο κι εγώ θα σε στηρίξω με χέρια και ποδάρια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...