Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Εξεταστική θέτε;



Το διάβασα στον Φευγάτο και δεν θέλω να προσθέσω ΤΙΠΟΤΕ. Το μόνο που θα κάνω είναι να χρωματίσω το σημείο που κατά την γνώμη μου είναι "τα κουμπιά της Αλέξαινας"...:

"Πορτοκαλάδα θέτε;"
Έλεγε ο αξέχαστος Γιάννης Γκιωνάκης στην ταινία τα Κίτρινα γάντια.
Σήμερα οι Πολιτικοί μας λένε....
"Εξεταστική (εκ του ασφαλούς)....θέτε;"
Τι να την κάνουμε ρε φίλοι τώρα;
Κανείς από το συνάφι σας δεν θα πάει φυλακή με το όποιο αποτέλεσμα.
Φροντίσατε να έχουν παραγραφεί τα αδικήματα.
Έσπαγα και εγώ το κεφάλι μου τότε γιατί κάνουν εξεταστικές.
Το ότι θα στιγματιστούν Πολιτικά οι ένοχοι που κάθε κόμμα θα
έχει επιλέξει δεν μου καθότανε.
Η κάθαρση και οι άλλες αηδίες....μου προκάλεσαν ναυτία.
Τελικά εχθές το διάβασα ότι οι μετέχοντες στις εξεταστικές
βουλευτές θα μοιραστούν 1.740.000 ευρώ επίδομα για τον κόπο τους.
Σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς δεν τους πέφτουν άσχημα.
Τώρα όποιος ρωτήσει ποιός θα πληρώσει τα ...@#@#@
για να μάθουμε τα 5 διαφορετικά πορίσματα που δεν
νομίζω να ενδιαφέρουν τον κοσμάκη που τρέχει και δεν φτάνει.....
δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το απαντήσω.
"Μήπως θέτε κι άλλες εξεταστικές;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...