Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Περιμένοντας το βραδινό ντέρμπι...

...είπα να σας μιλήσω για την πιο rock ποδοσφαιρική ομάδα της χώρας, τον Αστέρα Εξαρχείων.
Αυτά που θα διαβάσετε, τα ξεπατίκωσα από τον φίλο Γιώργο:


Ο Αστέρας Εξαρχείων είναι μια ομάδα με ξεχωριστούς οπαδούς. Είναι άλλωστε οι μοναδικοί οπαδοί στον κόσμο που διοργάνωσαν Φιέστα Καθόδου (!) όταν η ομάδα τους έπεσε κατηγορία!!!!!!!!!!!!

Και ως ξεχωριστοί οπαδοί, έχουν και ξεχωριστά συνθήματα!

Να μερικά απ' αυτά:

«Έχουµε τον Λώλο, δεν θέλουµε τον Δώνη / µπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι»

«Την παίρνω στο τηλέφωνο κι αυτή δεν το σηκώνει / µπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι»

«Ο σκύλος µου τρελάθηκε, µε γάτα ζευγαρώνει / µπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι»

«Αστέρα ολέ και είναι αργά / αρχίζω να τα βλέπω όλα ασπρόµαυρα / Αστέρα ολέ µπάτσοι παντού / όπου κι αν παίζεις τα Εξάρχεια µε ντου»

«Εχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι / έχω τρέλα, τρέλα στο µυαλό / έχω Αστέρα, Αστέρα στην καρδιά µου / και παντού σ ακολουθώ»

«Είµαι πλατεία, πίνω ρετσίνα / είµαι ο πιο µάγκας µες στην Αθήνα
Είµαι πλατεία, πίνω σιρόπι / είµαι ο πιο µάγκας µες στην Ευρώπη»

«Αστέρα, µε χόρτο, µοιάζεις µε την Πόρτο
Αστέρα, µε κόκα, µοιάζεις µε την Μπόκα
Αστέρα, βελόνα, σαν την Μπαρτσελόνα
Αστέρα, µε ξύδια είσαι η Τσέλσι ίδια
Αστέρα, µε αρντάν σαν την Παρτιζάν»

Απολαύστε βίντεο:



Περισσότερα για τον Αστέρα Εξαρχείων, μπορείτε να διαβάσετε εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...