Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Ντέρμπι με φούστα-μπλούζα !!!


Όσο σκέφτομαι ότι σε λίγη ώρα θα μπει στο "Καραϊσκάκης" ο Σισέ, με πρόσφατη την εμφάνιση φούστα-μπλούζα και φρέσκες τις δηλώσεις "έχω την αίσθηση ότι με ...πήδηξαν", τόσο περισσότερο τον λυπάμαι τον καημένο...
Έχω την εντύπωση ότι θα δεινοπαθήσει ο Τζιμπρίλ, αν και μάλλον τα 'θελε κι ο ίδιος, μη πω ότι το προκάλεσε κιόλας!!!

Επαγγελματίας είναι, ξέρει από marketing και πώς να τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του...
Άλλωστε τι star θα ήτανε αν δεν έκανε τους πάντες να ασχολιούνται μαζί του, όπως καλλιώρα εγώ τώρα!!!
Τέλος πάντων, 7:30 στη ΝΕΤ και το τραπέζι στην καφετέρια το έχω ήδη πιασμένο κι ας κερδίσει ο καλύτερος κι ας νικήσει το ποδόσφαιρο κι άλλα τέτοια νιανιά...

2 σχόλια:

  1. με φουστα ή χωρις ειναι παιχταρας!!!!!μακαρι να παιζανε και οι αλλοι ετσι και ας φορουσαν φουστανελα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ φίλε μου, παικταράς και με πολλές οκάδες ...βαρίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...