Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Η περιέργεια θα με φάει...


Όταν πρωτοξεκίνησα αυτό το blog, τις 16 Μαρτίου, το έκανα περισσότερο για να πειραματιστώ και επειδή ήθελα να μοιραστώ κάποια πράγματα που έχω στο κεφάλι μου (ξεροκέφαλο, σύμφωνα με πολλούς...).
Μέρες τώρα σκεφτόμουν να πειραματιστώ με αυτό το AdSence και τώρα που είμαι ξαπλωμένος με στραμπουληγμένο πόδι, μ' έβαλε ο διάολος και το δοκίμασα.
Ένας φίλος μου είπε ότι θέλει 2-3 μέρες να πάρει την τελική του μορφή.
Εκ πρώτης όψεως, δεν μου αρέσει καθόλου, νομίζω ότι μου χαλάει το blog. Αν δεν φτιάξει τις επόμενες 2-3 μέρες, θα του κάνω ΞΟΥ...

3 σχόλια:

  1. Αν θες καποια βοήθεια με το adsense και την προσαρμογή του ...επικοινώνησε στο greekalert@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... τελικά είναι στην "μόδα" φαίνεται, οι διαφημίσεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και περαστικά για το πόδι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...