Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Πατριδοκάπηλοι, σας φοβάμαι γιατί η βλακεία σας είναι ανίκητη!!!


Με αφορμή ένα σχόλιο που στάλθηκε εξαιτίας της ανάρτησής μου με τις γνωστές φωτογραφίες του Indymedia :

http://aletri.blogspot.com/2009/05/blog-post_8058.html

θα ήθελα να δημοσιοποιήσω τον μέχρι τώρα σχολιασμό στην ανάρτηση…

Εάν θέλετε να δείτε το αυθεντικό σχόλιο του φίλου (χωρίς τα αστεράκια), πρέπει να πάτε σε εκείνη την ανάρτηση…




Ανώνυμος είπε...

ΤΟΝ Π**ΛΟ Μ***ΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ , ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΦΥΠΝΗΣΗΣ .
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟΝ ΠΟ**ΣΟ ΑΠΛΥΤΟΙ .


ΚΕΝΤΡΙ είπε...

Ευγενικέ μου φίλε, η αφύπνιση είναι σίγουρα απαραίτητη, ειδικά όταν είσαι βαθιά νυχτωμένος και η εθνική αφύπνιση γίνεται επιτακτική, ειδικά όταν ο καναπές (που αγοράστηκε με τα λεφτά του μπαμπά) γίνεται επικίνδυνα άνετος.
Η βλακεία δεν έχει χρώμα, ούτε έθνος. Είναι ανίκητη και μου την σπάει.
Αν βρεις πουθενά αυτόν τον Soros, πες του να μου στείλει την δόση του στεγαστικού, γιατί με έχει καθυστερήσει και έχουν σπάσει τα τηλέφωνα οι τράπεζες...


ΚΕΝΤΡΙ είπε...

Και κάτι ακόμη. Πριν από 25 χρόνια, όταν έβγαινα με σημαίες για την Κύπρο και την Βόρεια Ήπειρο, την σημαία δεν την είχα ρολό γύρω από το στυλιάρι, την είχα ξεδιπλωμένη να ανεμίζει. Σε αυτές τις φωτογραφίες όμως όλοι τις κάνουνε ρολό. Είναι η καινούργια μόδα; Ή μήπως είναι η παραλλαγή του γκλομπ, ντεμέκ αγωνιστή μου εσύ;


Σημείωση: Εγώ δεν κρύφτηκα ποτέ πίσω από την σημαία. Την κρατούσα περήφανα και την ανέμιζα, όποτε χρειάστηκε. Κι ούτε ποτέ κρύφτηκα πίσω από σιδερόφρακτους για να διαδηλώσω αυτά που πίστευα. Κι ούτε κράνος, ούτε κουκούλα, ούτε μαντήλι φόρεσα για να βγω στον δρόμο.

Και το στρατιωτικό μου δεν το υπηρέτησα στα σύνορα Χολαργού-Παπάγου, αλλά στα άλλα, τα κανονικά, με την παγωνιά στους -11 και τον δεκανέα αλλαγής να σε ξεχνάει όλη νύχτα στην σκοπιά.

Αλλά τι να περιμένεις από άνθρωπο, που έμαθε τι σημαίνει πατρίδα και έθνος από τον πατέρα Πλεύρη και τον Γεωργιάδη!!!

Τόσο πιστός στα εθνικά ιδεώδη είναι ο πατρο-Πλεύρης, που ευχαρίστως συναλλάσεται για το μέλλον του γιού του με τους εθνοπροδότες (σύμφωνα μ' αυτά που λέει ο ίδιος)…

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΟΥ ΚΕΝΤΡΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΠΑΛΙ Ο(ΤΟΝ Π**ΛΟ Μ***ΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ , ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΦΥΠΝΗΣΗΣ .
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟΝ ΠΟ**ΣΟ ΑΠΛΥΤΟΙ .)
    ΑΦΟΥ ΘΕΣ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΕ ΕΛΚΥΕΙ Η ΑΝΑΡΧΙΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ.
    1)ΕΓΩ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΜΕ ΥΒΡΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ. Ο ΓΡΑΦΩΝ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΑΡΤΙΝΟ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ 1821 ΑΡΙΣΤΡΑΤΗΓΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΒΡΙΖΕ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΝ ΤΣΕ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ.
    ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΤΣΟΥΞΕ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΥΤΟ ΦΑΣΙΣΤΟΚΑΝΑΛΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ;
    2)ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
    3)ΜΕ ΑΚΡΙΒΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ο SOROS ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟ INDYMEDIA, ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ;
    4)ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΔΙΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΠΟ ΤΑ 17 ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ.
    5)ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΥΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΕ ΡΟΠΑΛΟ.
    6)ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 25 ΕΤΗ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ Η ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ ΜΑΣ, ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ''ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ''ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ.
    7)ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΠΑΤΡΙΩΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΩ ΣΕ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΤΕΡΙΖΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΕΡΦΩ ΔΙΠΛΑ.
    8)ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ.
    9)ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΕΥΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΥΤΟΙ ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ.
    ΑΝ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΘΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΠΟΛΕΜΩ ΚΑΙ ΝΑ ΥΒΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ
    ΕΛΛΑΔΑ - ΗΠΕΙΡΟΣ - ΑΡΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...