Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Ένας Μόδης, μα τι Μόδης


Όταν πρωτοέμπαινα στη σχολή μου, γνώρισα έναν συμφοιητή αρκετά χρόνια μεγαλύτερό μου, που έμπαινε στο τελευταίο έτος. Το όνομά του Μόδεστος, αλλά όλοι τον φωνάζαμε Μόδη. Ο Μόδης καταγότανε από την βόρειο Ελλάδα, από την Θεσσαλονίκη ή από την Καβάλα νομίζω και ήταν μέγας φοιτητοπατέρας, άρα και μέγας "γκομενάκιας".
Παρόλο που είχε μια οστεώδη φιγούρα και μακριά γενειάδα (πράγμα που του είχε κολλήσει το παρατσούκλι, Μόδης ο Βιβλικός), είχε ανεπανάληπτη επιτυχία στις γυναίκες, γιατί ήταν η ηγετική μορφή του Δημοκρατικού Αγώνα (τον θυμάται κανένας;) στην σχολή, με αποτέλεσμα οι νεαρές φοιτήτριες να "κρέμονται" από τα χείλη του...

Θα μου πείτε, πού τον θυμήθηκα μετά από τόσα χρόνια... Λοιπόν, από τότε που έβαλα το "εορτολόγιο" στο blog, ανακαλύπτω τις γιορτές και των πιο άγνωστων Αγίων και έτσι σήμερα ανακάλυψα ότι γιορτάζει ο Άγιος Μόδεστος, ο οποίος θεωρείται προστάτης των ζώων...

Είπα λοιπόν κι εγώ να ανακαλύψω περισσότερα για τον Άγιο που μου θύμισε τον ξεχασμένο φίλο των φοιτητικών μου χρόνων και "έπεσα" πάνω σε μια παραδοξότητα. Οι γονείς του Αγίου εμφανίζονται να πεθαίνουν σαν μάρτυρες κατά την βασιλεία του Διοκλητιανού που πέθανε το 313 μ.Χ., ενώ ο Άγιος ήταν διαπιστωμένα Πατριάρχης Ιεροσολύμων από το 632 μέχρι το 634 !!!

Και μην βιαστεί κανένας να μου πει ότι κάνω λάθος, επειδή κάπου είδε ότι οι γονείς μαρτύρησαν στα χρόνια του Μαξιμιανού, απλά ο Μαξιμιανός διοικούσε τις Δυτικές επαρχίες της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, την ίδια περίοδο που ο Διοκλητιανός κυβερνούσε στην Ανατολή...

Και αυτή δεν είναι η μόνη παραδοξότητα, ο ίδιος Άγιος, ο Μόδεστος, Πατριάρχης Ιεροσολύμων, γιορτάζει ΚΑΙ μεθαύριο, τις 18 Δεκεμβρίου!!!
Αχ βρε Μόδη, μέχρι κι ο Άγιός σου είναι πληθωρικός, διφορούμενος και αινιγματικός σαν εσένα, να είσαι καλά όπου κι αν είσαι...


ΥΓ:Αν κάποιος φίλος αναγνώστης διαβάσει αυτή την ανάρτηση κι έχει καταλάβει για ποιόν μιλάω, ας μου στείλει ένα mail, μπας και ξαναβρεθώ με έναν φίλο από τα παλιά...

2 σχόλια:

  1. Μήπως μπέρδεψε τους Μόδεστους ο συγγραφέας του συναξαριστή; Γιατί υπήρχε και ο Μόδεστος που διέπρεψε στα στρατόπεδα συγκεντώσεως αντιφρονούντων στη Σκυθόπολη την εποχή εκείνη (μέσα 4ου αιώνα)... εξαίρετος κύριος!
    Μένω εδώ, σεβόμενος το φιλόξενο blog σου. Όποιος επιθυμεί, μπορεί να ερευνήσει, πιστεύοντας και μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ά! Και τον ΔΑ, σε άλλες σχολές ΔΑ-ΔΕ, και σε άλλες και ΔΑ και ΔΕ (ανάλογα: μία έδρα από α' κατανομή και ένα μικρό υπόλοιπο χωρίς τύχη στη β' ή δύο έδρες από δύο γερά υπόλοιπα στη β' κατανομή) τον θυμάται (τουλάχιστον) άλλος ένας!
    Τι μου θύμισες... να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...