Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Σφίχτηκε η καρδιά μου...


Πραγματικά με συγκίνησε και με έκανε να αισθανθώ άσχημα για τον εαυτό μου που διεκδικώ αήξηση, η αυθόρμητη κίνηση του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, του Προβόπουλου, ο οποίος δήλωσε ότι εφαρμόζοντας συνταγή Ιρλανδίας για τον εαυτό του, προχωρά οικειοθελώς σε μείωση του μισθού του, κατά 20%. Το ίδιο θα ισχύσει και για τους υποδιοικητές.
Βούρκωσα μόλις το διάβασα, σφίχτηκε η ψυχή μου και ένιωσα τύψεις για την δική μου αντεθνική στάση.

Από 30.000 ευρώ το μήνα, θα παίρνει
ΜΟΛΙΣ 24.000 και οι υποδιοικητές από 25.000 το μήνα θα πέσουν στις 20 ψωροχιλιάδες.
Μην ανησυχείς κύριε Διοικητά, θα τα καταφέρεις, όλοι θα βοηθήσουμε!!! Κάτι παλιά ρούχα που θα τα έδινα σε κάτι γνωστούς μου στο χωριό, θα τα στείλω σε σένα που τα έχεις περισσότερη ανάγκη...

2 σχόλια:

  1. χα χα χα

    να μου πεις να σου δώσω και τα δικα μου παλια ρουχα
    θα του χρειαστουν
    χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντροπη.
    Οσα προσοντα κι αν εχει, ποσα πια θεματα λυνει σ ενα μηνα?Πως να εργαστουν οι γιατροι, χωρις "φακελλακι" οταν ακουνε αυτα???Ντροπη τους,δεν υπαρχει καμμια λογικη εξηγηση καμμια.Το κρατος βουλιαγμενο η σε ακμη δεν υπαρχει με τετοιους μισθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...