Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Είμαι ...φίνο φανταράκι!!!


Ένας Έλληνας - φανταράκι, που δεν είχε βύσμα και είχε γυρίσει όλη την παραμεθόριο, παραλαμβάνει ένα γράμμα από την κοπελιά του. Το γράμμα έγραφε τα παρακάτω...

Δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο με αυτή τη σχέση. Η απόσταση που μας χωρίζει είναι υπερβολικά μεγάλη. Θα πρέπει να παραδεχτώ ότι ήμουν άπιστη δύο φορές μέσα σε αυτή τη σχέση, από τότε που έφυγες. Πιστεύω ότι κανένας από τους δύο μας δεν
αξίζει μια τέτοια σχέση, το καταλαβαίνω, συγχώρεσε με. Σε παρακαλώ επέστρεψέ μου τη φωτογραφία που σου έστειλα,
Με αγάπη, Μαρία.

Το φανταράκι, πολύ τσαντισμένος, ζητάει από όλους τους "ψάρακες", αλλά και παλιούς να του χαρίσουν τις φωτογραφίες από τις κοπελιές τους, αδερφές, ξαδέρφες, θείες, μάνες, φίλες κτλ... Μαζί με τη φωτογραφία της Μαρίας, βάζει σε ένα φάκελο όλες όσες είχε μαζέψει από τους φίλους του. Είχε μαζέψει 57 φωτογραφίες συνολικά, και γράφει ένα σημείωμα που έλεγε:

Αγαπημένη μου Μαρία,
Συγχώρεσέ με, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ ποια στο καλό είσαι. Σε παρακαλώ, ψάξε τη φωτογραφία σου στο φάκελο και γύρισε μου τις υπόλοιπες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...