Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Χρόνια Πολλά Jason!!!


Να μας ζήσεις παλλικάρι μου, εκατόχρονος, κάθε χρόνο ανελλιπώς σου στέλνω τις ευχές μου, τρελλός είμαι να σε ξεχάσω;
Εγώ όπως ξέρεις θέλω να τα έχω καλά με ανθρώπους που έχουν ευαισθησίες όπως εσύ, να το θυμάσαι πόσο σε συμπαθώ και ότι σε έχω μέσα στην καρδιά μου.

Να δώσεις και πολλά χαιρετίσματα στον ξάδερφό σου στην Ελλάδα, τον πατέρα της Ντόρας, εκείνον τον άγιο άνθρωπο, που έχει τις χάρες όλες. Όπως κι εσύ, δεν καταβάλλεται με τίποτε. Δεν ξέρω αν είναι κληρονομικό, αν έχει πάρει από το δικό σου το σόι, που όλο σε σκοτώνουνε και όλο επιστρέφεις ή από το άλλο οικογενειακό παρακλάδι, από εκείνο τον ευγενή από την Τρανσυλβανία...

Καλά, αυτός βέβαια έχει προχωρήσει το χόμπυ σας ένα βήμα παραπέρα. Έχει ανέβει επίπεδο. Δεν χρησιμοποιεί πια αλυσοπρίονα, τσεκούρια, γάντζους και τέτοια παρωχημένα εργαλεία. Αυτός έχει κάνει πράξη την παροιμία : "Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει"

Απλά εύχεται και ο όλεθρος ξεσπάει...

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...