Χρόνια πολλά στην αγαπημένη μου Στελλίτσα από τα Γιάννενα. Επειδή ξέρω πόσο της αρέσει, της αφιερώνω το παρακάτω τραγουδάκι, με μια παράκληση.
Στελλίτσα, να προσέχεις τους δασάρχες στα Δολιανά!!!
Hyundai IONIQ 5 N
-
*Το IONIQ 5 N, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο N, δημιουργήθηκε για να
χαρίζει χαμόγελα πίσω από το τιμόνι.* Λειτουργεί σαν ελιξίριο ευτυχίας,
απογειών...
Πριν από 1 ημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...