Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Χριστούγεννα στην Άρτα...

Άρχισε από σήμερα το πρωί ο χριστουγεννιάτικος στολισμός στην πόλη της Άρτας και στα δημοτικά διαμερίσματα.
Αρχικά τοποθετήθηκαν οι φάτνες, σε τέσσερα σημεία, που είναι στην κεντρική πλατεία, στους Αγίους Αναργύρους, στους Κωστακιούς και στις Κεραμάτες, ενώ από το απόγευμα θ’ αρχίσει να τοποθετείται και ο χριστουγεννιάτικος διάκοσμος και φωτισμός στον πεζόδρομο της Σκουφά και στον περιφερειακό δρόμο.

Ήδη έχει καθαριστεί ο χώρος της πλατείας στην παλιά Ψαραγορά όπου θα τοποθετηθεί
Παιχνιδούπολη (carousel, τρενάκι και διάφορα άλλα παιχνίδια) και Ζαχαρούπολη. Στην κεντρική πλατεία θα τοποθετηθεί το (φυσικό) δέντρο, φάτνη και Αη-Βασίλης με έλκηθρο.
Αυτά τα διάβασα στο site του Δήμου και τα αναδημοσιεύω, χωρίς να τα έχω δει με τα μάτια μου, οπότε αν δεν ισχύει, μην φωνάξετε σ' εμένα.
Έχω χάσει πολλά αυτό το Σ/Κ, που έμεινα κουκουλωμένος, αλλά κέρδισα την "θαλπωρή" να με περιποιούνται και να κάνω και τον παραπονεμένο...

1 σχόλιο:

  1. Δεν θα σου φωνάξω γιατί δεν θα τα δώ με τα μάτια μου πατριωτάκι.
    Άρρωστος ήσουν???
    Περαστικά σου.
    Από την μια είναι άσχημο όταν είσαι άρρωστος γιατί εξαντλήται ο οργανισμός σου και δεν μπορείς να κάνεις και πολλά αλλά από την άλλη είναι ωραίο να σε περιποιούνται αγαπημένα σου άτομα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...