Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Θα φάμε καλάαααααα!!!

Παρόλο που σήμερα είναι Τρίτη, εγώ θεωρώ πως είναι η αρχή της εβδομάδας, μιας και μόλις τέλειωσε το τριήμερο και γιαυτό ξεκινάω με χαρούμενη ανάρτηση, προσφορά του Μιχάλη του Χρυσοχοΐδη...


Κόσμε τα μάθατε; Θα φάμε καλά, θα χορτάσουμε, θα λιγδώσει τ' αντεράκι μας με τα λαδερά!!!
Κι όλα αυτά τα καλά σε τιμή ευκαιρίας, μη σας πω κιόλας σχεδόν τζάμπα...
Ακούστε τι έμαθα και χαρείτε μαζί μου:
"Φθηνότερο ήταν κατά 4,32 % το φετινό σαρακοστιανό τραπέζι σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, τα 19 είδη του παραδοσιακού τραπεζιού της Καθαράς Δευτέρας στοίχισαν φέτος 118,41 ευρώ, ενώ πέρυσι στοίχιζαν 123,76 ευρώ."

Τι ωραία, τι καλά!!!

Μόνο που πέρυσι τα 'χα τα 123,76 ευρώ, ενώ φέτος όχι 118,41 δεν έχω αλλά ούτε 58,41 δεν μου περισσεύουν...
Οπότε, καλά που φρόντισα χτες και πήγα σε διάφορους Δήμους που 'καναν Κούλουμα και μάζεψα εφόδια για μια βδομάδα τουλάχιστον!!!
Τουλάχιστον μέχρι να μου κόψουν το ρεύμα, θα τα τρώω και ζεσταμένα, μετά, βλέπουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...