Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Η ...Αρτινή Γαλιάντρα

Ρεμπέτικο τραγούδι

Γαλιάντρα

Αφήστε με να καίγομαι, μόνος και μοναχός μου,

αχ, πιπίνι μου, αχ, διαμάντι και ρουμπίνι μου.


Πονείς εσύ, πονώ κι εγώ μαζί έχουμ' έναν πόνο

τσετσέκι* μου, αχ, να σε 'χα μες την τσέπη μου.


Μα εγώ τον έχω στην καρδιά κι εσύ στα χείλη μόνο,

ζαλίζω το κεφάλι μου, αχ, τι θα γενεί το χάλι μου.


Με σένα ξεμυαλίστηκα και τώρα τι θα γίνω,

αχ, γαλιάντρα μου, κελάηδησε, γιατί η καρδιά μου ράισε.


Λυπήσου με τον δυστυχή, τα δάκρια που χύνω,

αχ, γαλιάντρα μου, ωχ, με χώρισες τον άντρα μου.

*Τσετσέκι= ο κατιφές (λουλούδι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...